آخرین اخبار

13. بهمن 1400 - 9:57   |   کد مطلب: 41338
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب؛
کنسرت موسیقی پاپ با حضور خواننده کشوری در اسدآباد برگزار می‌شود
رضا قاسمی از برگزاری کنسرت موسیقی پاپ با حضور "مهدی احمدوند" خواننده کشوری در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر در 12 کانون فرهنگی و هنری شاخص شهر و روستای این شهرستان جنگ شادی و سرود برگزار می شود.

رضا قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت دهه فجر از 12 تا 22 بهمن برپاست، آثاری از دو خوشنویس ممتاز اسدآبادی به نام آقای کریم حمیدی و خانم مریم عطایی به همراه عکسهای انقلاب اسلامی گذارده شده است.

 

وی از اجرای برنامه شعر انقلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه فرهنگی هنری با حضور شعرای اسدآباد و محوریت انجمن ادبی چکامه در 15 بهمن برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد همچنین از برنامه های شعرخوانی، سرود و جنگ شادی در 12 کانون فرهنگی و هنری شاخص شهر و روستا خبر داد و افزود: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه فرهنگ روستا در روستاهای ملحمدره و ترخین‌آباد همراه با اجرای موسیقی در 2 بخش و شعرخوانی و تجلیل از خادم فرهنگ و هنر روستا برگزار می‌شود.

 

وی از برگزار کنسرت موسیقی پاپ با حضور مهدی احمدوند در 22 بهمن خبر داد و گفت:  این کنسرت همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22بهمن برگزار می شود.

 

قاسمی برگزاری جشن شاخص فرهنگی در مسجد جامع طویلان سفلی، مسابقه کتابخوانی مساجد، اهدا کتاب به کانونهای فرهنگ یو هنری در شهر و روستا و توزیع 500 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی در بین نیازمندان شناسایی شده را از دیگر برنامه های دهه فجر توسط اداره ارشاد این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal