آخرین اخبار

16. بهمن 1400 - 23:27   |   کد مطلب: 41370
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر محمد طاهری افزود: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به سه هزار و ۱۷۱ نفر رسیده است. 

 

 

وی اظهار داشت: همچنین با شناسایی ۵۵۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۳۹۲ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۳ هزار و ۶۳۸ نفر رسید.
 

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۲ مورد بود که ۷۹ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.
 

 

طاهری تصریح کرد: همچنین پنج بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان همدان بستری هستند و مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های استان ۳۷۷ نفر است.

 

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌ های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۶۹، بهار یک هزار و ۵۷۶، تویسرکان یک هزار و ۶۰۵، رزن یک هزار و ۲۴۸، درگزین ۴۲۲، فامنین ۴۲۰ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۶۰ نفر است.
 

 

طاهری ادامه داد: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۳۶ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۸۶ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۷۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند. ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal