آخرین اخبار

17. بهمن 1400 - 12:37   |   کد مطلب: 41372
همزمان با ششمین روز از دهه فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان عملیات اجرایی مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی در شهر اسدآباد آغاز شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان اسدآباد عملیات اجرایی یک پروژه خدماتی بهداشتی درمانی آغاز شد.

 

این مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی در زمینی به مساحت ۵۴۸ متر مربع در خیابان سپاه پاسداران شهر اسدآباد در جنب اداره آبفا کلنگ زنی شد.

 

دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در آئین کلنگ زنی این پروژه گفت: این زمین با همکاری فرمانداری به متراژ 548 مترمربع تهیه و درحال اخذ پروانه ساختمان برای ساخت هستیم.

 

وی با بیان اینکه باتوجه به وجود بزرگراه کربلا، گردنه و قرار گرفتن در مسیر چند استان، این مرکز یکی از نیازهای اساسی است که البته در حال حاضر این مرکز در ساختمان دانشکده فعالیت دارد، افزود: برای اجرای این پروژه ۳ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از طریق جذب بودجه استانی اعتباری را برای این امر تأمین کنیم ، البته تا سال بعد مقداری از کار ساخت این پروژه را جلو می‌بریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal