آخرین اخبار

18. بهمن 1400 - 13:56   |   کد مطلب: 41388
کیومرث سرمدی با بیان اینکه مجلس براساس پیشنهادهایی قانون تجدید نظر در حمل سلاح را در دستور کار قرار داده، گفت: البته ظاهرا" لایحه این قانون در دوره قبل مجلس و شاید قبل تر به مجلس آمده ولی بنا به دلایلی معطل مانده است که مجلس امروز عزمش را جزم کرده و نمایندگان هم مصمم برای بررسی این لایحه با اخذ نظرات کارشناسانه قوه قضائیه هستند.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به شهادت مأمور ناجا در استان فارس، اظهار کرد: قتل شهید علی اکبر رنجبر با آن شیوه وحشیانه دل همه را به درد و آزرده خاطر کرد.

 

وی با اشاره به بیانیه مجمع نمایندگان استان همدان در پی به شهادت رسانیدن مظلومانه پلیس امنیت فارس، گفت: ما ضمن محکوم کردن این حادثه تلخ باید به سمت اصلاح فوری قوانین حمایتی از مأموران ناجا در برخورد با اراذل و اوباش اقدام کنیم.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه امنیت مردم هم خط قرمز مجلس و هم نظام است و در این میدان تعارفی با کسی نداریم، افزود: همه باید حمایت و پشتیبانی از مأموران ناجا را داشته و کمک کنند و در این راستا هم قوانین زودتر وضع و هم اجرا شود.

 

وی با بیان اینکه مجلس بر اساس پیشنهادهایی قانون تجدید نظر در حمل سلاح را در دستور کار قرار داده، گفت: البته ظاهرا" لایحه این قانون در دوره قبل مجلس و شاید قبل تر به مجلس آمده ولی بنا به دلایلی معطل مانده است که مجلس امروز عزمش را جزم کرده و نمایندگان هم مصمم برای بررسی این لایحه با اخذ نظرات کارشناسانه قوه قضائیه هستند.

 

سرمدی تأکید کرد: این قانون قطعا" عرصه را بر اراذل و اوباش و کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازنند، تنگ خواهد کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal