آخرین اخبار

18. بهمن 1400 - 17:30   |   کد مطلب: 41393
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اسدآباد به مناسبت ایام دهه فجر اقدام به برپایی نمایشگاهی از دست‌سازه‌های کودکان و نوجوانان کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، نمایشگاه «دست‌سازه‌های کودکان» و تجسم صحنه‌هایی از وقایع شکل‌گیری انقلاب به صورت ماکت با عنوان «انقلاب در قاب هنر» در مرکز فرهنگی‌هنری شهر اسدآباد افتتاح شد.

 

این نمایشگاه که با هدف آشنایی اعضا با وقایع و حوادث انقلاب دایر شده است صبح روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه توسط معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئول‌دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای ادارات شهرستان اسدآباد در مکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقتتاح شد.

 

در ابتدای این مراسم مژگان هادی مربی‌مسئول مرکز ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر و خیر مقدم به مدعوین، توضیحاتی پیرامون نمایشگاه و هدف از برگزاری آن را برای حاضران ارائه کرد.

 

‏در ادامه رشید آبیار، معاون فرماندار ضمن تقدیر از مربیان کانون، هنر را گویاترین و موثرترین ابزار برای ارائه دست‌آوردها و آموزه‌ها به کودکان و نوجوانان دانست و در این راستا کانون را از نهادهای پیشرو در ارائه و عرضه‌ی خدمات فرهنگی و هنری دانست و بر لزوم تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی شهدای گرانقدر و موثر در انقلاب به کودکان تاکید کرد.

 

وی برپایی نمایشگاه را اقدامی پسندیده و شایسته از سوی کانون برشمرد.

 

در پایان میهمانان از نزدیک از آثار کودکان و نوجوانان دیدن کردند.
گفتنی است این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز  از ساعت ۸ الی ۱۴ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal