آخرین اخبار

19. بهمن 1400 - 22:47   |   کد مطلب: 41400
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با مرگ یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۷۲ نفر رسیده است

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر «محمد طاهری»  افزود: همچنین با شناسایی ۷۲۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۴۷۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۵ هزار و ۴۳۶ نفر رسید.

 

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۸۷ مورد بود که از این تعداد ۷۲۹ بیمار جدید شناسایی شدند که ۷۰۳ نفر از آنها سرپایی مداوا و ۲۶ نفر بستری شدند.

 

 

طاهری تصریح کرد: همچنین ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان همدان بستری شدند و هم اینک مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان همدان به ۳۹۸ نفر رسیده است.

 

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌ های استان نیز خاطرنشان کرد: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۷۵، بهار یک هزار و ۵۷۷، تویسرکان یک هزار و ۶۰۷، رزن یک هزار و ۲۵۲، درگزین ۴۲۲، فامنین ۴۲۰ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۶۵ نفر است.

 

 

طاهری ادامه داد: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۵۷ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۹۵ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۲۱۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal