آخرین اخبار

21. بهمن 1400 - 15:10   |   کد مطلب: 41418
کیومرث سرمدی با بیان اینکه آواربرداری از بی تدبیری دولت قبل به دولت مردمی رسیده است، گفت: امروز دولت با دیگ خالی مواجه است، پذیرفته ایم که مشکلات را حل می‌کنیم و البته 1401 سالی توام با گشایش مشکلات برای مردم خواهد بود.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس  در مراسم جشن انقلاب روستای موسی آباد، انقلاب اسلامی را نقطه اتکا و امید همه مستضعفان دنیا دانست و گفت: امروز دشمن با هر ابزار اثرگذاری مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی را هدف قرار داده تا وجود انقلاب را کمرنگ جلوه دهد.

 

وی با بیان اینکه این نظام و انقلاب از ناحیه دشمن خارجی آسیب نخواهد دید بلکه از داخل و از طریق نفوذی ها و با بی تدبیری ضربه می بیند، گفت:  آواربرداری از بی تدبیری دولت قبل به دولت مردمی رسیده است، دولت مردمی و مجلس انقلابی با شرایط سختی مواجه است اما با تدبیری که به نیروی داخلی است این مشکلات به صورت تدریجی حل می‌شود.

 

دولت با دیگ خالی مواجه است/مجلس و دولت انقلابی شرایط سختی را پیش رو دارد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی و دولت مردمی با دیگ خالی و مشکلات انباشته شده مواجه‌اند و این همراهی مردم را می‌طلبد .

 

وی با تأکید بر اینکه دعا کنید که بتوانم مشکلات را حل کنیم، افزود: پذیرفته ایم که مشکلات را حل می‌کنیم و البته 1401 سالی توام با گشایش مشکلات برای مردم خواهد بود.

 

روستای موسی آباد بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده

حسینعلی شرکایی، سرپرست فرمانداری اسدآباد هم  مردم روستای موسی آباد را یک الگو در مقاومت و ایستادگی خواند و گفت: این روستا بیشترین شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal