آخرین اخبار

22. بهمن 1400 - 15:32   |   کد مطلب: 41428
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه کار دشمن این است که روحیه انقلابی و مقاومت را از ملت بگیرد، گفت: امروز به برکت انقلاب امن ترین آسمان و منطقه، در قدرت نظامی و علمی حرف برای گفتن داریم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته 22 بهمن شهر اسدآباد، نمازگزاران به رعایت تقوای الهی تشویق و توصیه کرد و گفت: ترس از خدا کلید هر در بسته است، عامل آزادگی از هرگونه بردگی است.

 

وی بااشاره به روز 22 بهمن، چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز انقلاب را با امام راحل و رهبری باید شناخت، دشمنان بعداز 43 سل پیروزی انقلاب اذهان عموم را به شبهه می اندازند، حقانیت امام روشن است.کسی به ساده زیستی، عدالت، دستگیری از مردم، نفوذ در دل مردم، مردمداری، شجاعت امام ره نرسیده است. و نفر دومی که این خصوصیات امام(ره) را دارد، رهبر انقلاب است.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: قبل از انقلاب از کوچکترین نعمت و زیر ساختها محروم بودیم و در این مملکت چیزی نداشتیم، آنها جز به قماربازی و عیش و نوش خود فکر نمی‌کردند و امروز به برکت انقلاب امن ترین آسمان و منطقه، در قدرت نظامی و علمی حرف برای گفتن داریم.

 

وی با بیان اینکه کار دشمن این است که روحیه انقلابی و مقاومت را از ملت بگیرد، افزود: این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal