آخرین اخبار

23. بهمن 1400 - 13:18   |   کد مطلب: 41440
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: سامانه بارشی تا ظهر امروز ۲۳ بهمن ماه از آسمان استان خارج می‌شود و در روزهای آینده آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و دمای هوا از فردا ۲۴ بهمن ماه کاسته می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، روح اله زاهدی  اظهار کرد: سامانه بارشی فعلی در حال خروج از استان بوده و تا عصر امروز در قسمت‌های شمالی بارش‌های پراکنده خواهیم داشت اما این سامانه تا ساعاتی دیگر از آسمان قسمت‌های جنوبی استان خارج می‌شود.

 

وی افزود: آسمان استان در روزهای آینده صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود اما از دمای هوا کاسته و پیش بینی می‌شود دمای هوا به هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر کاهش یابد.

 

زاهدی با بیان اینکه هیچ سامانه بارشی تا پایان هفته پیش بینی نمی‌شود، گفت: تا اواخر هفته آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و در مورد پیش بینی زمان ورود سامانه بعدی هیچ قضاوت و پیش‌بینی درستی نمی‌توان داشت.

 

این کارشناس به میزان بارش‌های آخرین سامانه در همدان اشاره کرد و گفت: میزان بارش در همدان ۱۵ میلی‌متر، نهاوند ۱۹ میلی‌متر، تویسرکان هفت میلی‌متر، ملایر ۲.۲ دهم میلی‌متر، رزن ۱۲ میلیمتر، اسدآباد ۱۲ میلی‌متر، فامنین ۴ میلی‌متر، کبودراهنگ ۹ میلی‌مترو قروه درگزین ۱۴ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal