آخرین اخبار

25. بهمن 1400 - 20:46   |   کد مطلب: 41469
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخرها دولتی و خصوصی در شهرستانهای قرمز رنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و هیچ گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن چند شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان تشکیل جلسه داد.

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخرها اعم از دولتی و خصوصی در شهرستانهای قرمز رنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و هیچ گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.

 

 

وی افزود: باشگاههای ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان خصوصا در توسعه ورزش قهرمانی هستند اما در رابطه با سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و افراد خاطی اعم از بهره برداران و باشگاههای متخلف با تمام شدت برخورد خواهد شد.

 

 

حمید سیفی یا اشاره به آنکه از امروز بازرسی از اماکن ورزشی و باشگاههای خصوصی شدت می گیرد، افزود: د‌‌ر صورتی که باشگاهی د‌‌ر رعایت شیوه نامه‌های بهد‌‌اشتی تخلف کند‌‌، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

وی افزود: واحدهای بازرسی وامور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان های تابعه باید دراین زمان حساس نظارت ویژه ای بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی داشته باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal