آخرین اخبار

3. اسفند 1400 - 7:56   |   کد مطلب: 41523
هادی نامور با اشاره به ثبت 13 مورد تخلفات و گزارش به تعزیرات حکومتی شده، گفت: در این ماه 10 مورد گشت مشترک با ادارات از صنوف انجام شده و 15 واحد صنفی بدون پروانه کسب پلمپ شده است.

هادی نامور، مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، در ارائه گزارش عملکرد بازرسی این شهرستان در بهمن ماه، اظهار کرد: 757 مورد بازرسی و بازدید از واحد‌های صنفی این شهرستان را در سطح شهر و روستا انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه 13 مورد تخلفات و گزارش به تعزیرات حکومتی ثبت شده، گفت: در این ماه 10 مورد گشت مشترک با ادارات از صنوف انجام شده است.

 

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد تعداد شکایات مردمی بصورت حضوری و تماس تلفنی را 11 مورد و تعداد ارائه اخطار ماده 27 و 28 ق،ن،ص، به واحد‌های بدون پروانه و لازم به تمدید و تجدید را 93 مورد خواند و افزود: تعداد 15 واحد صنفی بدون پروانه کسب در این مدت پلمپ شده است.

 

وی با اشاره به بازدید 52 مورد از واحد های صنفی نانوایان در شهر و روستا،  38 مورد از فروشگاه های زنجیره ای و انبار ها گفت: همچنین بازدید ها ی نوروزی و پایان سال بصورت گشت های مشترک تشدید و در حال انجام است.

 

نامور یادآور شد: در این بین دستور العمل های ستاد مدیریت کرونای شهرستان در واحد‌های صنفی شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و تذکرات لازم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی  به متصدیان گوشزد می‌شود.

 

وی تأکید کرد: همشهریان هر گونه تخلفات صنفی را می‌توانند با شماره تماس 33126554 در میان بگذارند.

 

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal