آخرین اخبار

7. اسفند 1400 - 13:42   |   کد مطلب: 41568
حسین عسگری‌مهرور با اشاره به اینکه 98 درصد دانش اموزان 12 تا 18 سال واکسن دز اول و 90 درصد دز دوم واکسن را دریافت کردند، گفت: 12 معلم در این شهرستان هنوز واکسن دوز اول را هم نزده اند که برای آنان یک روز کسر حقوق اعمال شد اما اثربخش نبوده است.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان، اظهار کرد: در حال حاضر 98 درصد دانش اموزان 12 تا 18 سال واکسن دز اول و 90 درصد دز دوم واکسن را دریافت کردند، اما در گروه سنی 5 تا 12 سال استقبال خوبی برای واکسیناسیون نشده است.

 

وی افزود: از 12 هزار دانش آموز بین 5 تا 12 سال تاکنون 2هزار  نفر معادل 16 درصد جمعیت این گروه واکسن را دریافت کرده اند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در زمینه واکسیناسیون معلمان هم گفت: 12 نفر معلمان در اسدآباد در کل واکسن نزده اند که برای آن یک روز کسر حقوق زده شد اما باز هم توجهی نکردند.

 

وی یادآور شد: تعدادی از این تعداد معلم واکسن نزده مشکلات خاص دارند و تعدادی هم بی توجه به این موضوع هستند.

 

آوای سیدجمال: براساس آنچه اعظم گودرزی، سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که بر اساس بخشنامه ای از سوی ستاد مقابله با کرونا کشور، مبنی بر اینکه " معلمان هم مانند سایر کارکنان دولت باید رصد شوند و با آنهایی که واکسینه نشدند، مطابق قانون رفتار شود، می طلبد که مسئولان اسدآباد نسبت به واکسیناسیون 12 معلم این شهرستان که هنوز واکسن نزده و در سر کلاس هم حاضر می شوند، برخورد قانونی صورت بپذیرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal