آخرین اخبار

12. اسفند 1400 - 11:33   |   کد مطلب: 41611
بهزاد شاهمرادی با اشاره به کاهش سهمیه نهال درخت در سالجاری، گفت: امسال حدود 40 هزار نهال درخت در ایام درختکاری بین مردم توزیع خواهد شد.

بهزاد شاهمرادی، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به نامگذاری روز درختکاری از 15 تا 22 اسفندماه، اظهار کرد: همزمان با روز درختکاری مراسم کاشت نهال با حضور مسئولان در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تاکنون 30 هزار نهال درخت صنوبر در سطح شهرستان اسدآباد توزیع شده است، افزود: 5 هزار نهال درختان جنگلی شامل اقاقیا، زالزالک، بلوط، کاج در روز درختکاری توزیع خواهد شد.

 

 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اسدآباد از توزیع نهال درخت در مدارس خبر داد و گفت: این امر با مشارکت آموزش و پرورش در سطح مدارس شهری و روستایی انجام خواهد شد.

 

وی از ثبت نام همیار طبیعت در مدارس خبر داد و گفت: در راستای توجه به منابع طبیعی و درختان، قرار است یک مسابقه نقاشی در یکی از مدارس برگزار و دانش آموزان را به عنوان "همیار طبیعت" ثبت نام کنیم.

 

 

شاهمرادی طرح نیکوکاری در روستای طویلان سفلی اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر، اعضای شورای اسلامی روستا و دهیار و منابع طبیعی با توزیع 600 نهال درخت انجام می‌شود.
وی با اشاره به توزیع حدود 40 هزار نهال درخت در ایام درختکاری، گفت: امسال با کاهش سهمیه نهال مواجه بودیم که دلیل آن کمبود اعتبارات است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal