آخرین اخبار

13. اسفند 1400 - 20:03   |   کد مطلب: 41619
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مقاومت و همدلی مردم استان در مقابل تهدید و فشارهای اقتصادی دشمنان، گفت: ۴۱۰ هزار بسته معیشتی با کمک مردم تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، «سردار مظاهر مجیدی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان، اظهار داشت: در ۲ سال گذشته با حمایت مردم استان همدان علاوه بر بسته های معیشتی ۳۳۵ میلیارد تومان به آسیب دیدگان از کرونا کمک کردیم و این معجزه بزرگی از مردم انقلابی همدان محسوب می شود.

 

 

وی گفت: دشمن در مقطعی اقتصاد ما را هدف قرار داده تا با فشارهای اقتصادی مردم را از نظام جدا کند اما مردم فریب نخورده و در بحران کرونا افتخاری آفریدند که در جهان بی نظیر است.

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: دشمن با تاکتیک‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و امروز با راهبرد فضای مجازی به میدان مبارزه آمده و ما باید راه مقابله درست را شناخته و به کار بگیریم.

 

 

سردار مجیدی تاکید کرد: دشمن همیشه در جبهه نظامی با ما وارد جنگ نمی شود و امروز در فضای مجازی تلاش می کند از ما سرباز بگیرد.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد در فضای مجازی با دروغ و سیاه نمایی مشکلات نظام را بزرگ جلوه دهد، گفت: دشمن غول بزرگ ارتباطات را در اختیار ادارد و هوشیاری ملت ما بسیار ضروری است. 

 

 

 فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: فرزندان ما برای کسب علم در این فضا فعالیت دارند و بسیار آسیب پذیر هستند که به شدت نیاز به مراقبت ویژه دارند.

 

 

او سپاه را سپر و ضربه گیر نظام دانست و گفت: نیروهای سپاه به اشکال مختلف مورد تهمت و تهاجم دشمنان قرار می گیرند اما ما این ناملایمات را به جان می خریم و در این راه نیازمند همیاری و همراهی مردم هستیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal