آخرین اخبار

23. اسفند 1400 - 10:29   |   کد مطلب: 41720
حسین مرادی‌مخلص با اشاره به سفر وزیر علوم به اسدآباد و وجود ظرفیت دانشگاه سیدجمال برای قطب آموزش زبانهای خارجی، گفت: به دستور وزیر پیگیر ایجاد رشته های زبان روسی، انگلیسی، فرانسوی، عربی، اسپانیایی در دانشگاه سیدجمال هستیم.

حسین مرادی‌مخلص، رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره به ره آورد سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به اسدآباد برای حضور در دومین کنگره بزرگداشت سیدجمال، اظهار کرد: وزیر علوم در پی سفری که به اسدآباد داشت، با وجود ظرفیتهای بالقوه این دانشگاه آن را به عنوان قطب زبانهای خارجی خواند.

 

وی با تأکید بر ایجاد و آموزش رشته های زبان روسی، انگلیسی، فرانسوی، عربی، اسپانیایی در  دانشگاه سیدجمال، از مسئولان این دانشگاه خواست که موضوع آموزش این رشته های زبان خارجی را در اسدآباد پیگیری کند.

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینکه در حال حاضر در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی 11 رشته فعال است، افزود: حدود هزار و 800 دانشجو در این رشته‌ها تحصیل می‌کنند.

 

 وی با اشاره به اینکه در کنار آموزش رشته های زبانهای خارجی مترجمی این رشته ها هم پیگیری می‌شود، افزود: این دانشگاه با ایجاد 5 رشته زبان خارجی به قطب کلیه زبان های خارجه کشور تبدیل و در آینده نزدیک جز مراکز اثربخش خواهد بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal