آخرین اخبار

27. اسفند 1400 - 16:04   |   کد مطلب: 41755
امام‌ جمعه اسدآباد در آخرین خطبه نماز جمعه خبر داد:
موافقت پدر شهید ترابی برای ماندن پیکر فرزندش در دامن خاک اسدآباد
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: پدر شهید حمید ترابی در تماس تلفنی برای ماندگاری پیکر شهید در دامن خاک اسدآباد موافقت کرد و ما از این گل خوشبو بهره‌مند باشیم،

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد در خطبه های آخرین نماز جمعه این هفته سال ۱۴۰۰، بااشاره به برکات داشتن تقوا، اظهار کرد: کسی که تقوا ندارد و شیفته هوس ها قرار می‌شود، پیامدهای ناگواری برای او دارد، تقوا انسان را نمی گذارد سکوت کند، دلباخته هوس‌های دنیوی و زودگذر شود.

 

وی با عظمت ترین روز را ولادت آخرین ذخیره الهی، حضرت حجت(عج) دانست و گفت: یکی از معجزات و کرامات آقا امام زمان عج در زمان تولدش این بود که به سخن گفتن افتاد.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه این وعده الهی است که اتفاق مبارکی با ظهور حضرت صاحب الزمان عج پیش می آید، افزود: ما در قبال ظهور امام زمان وظایف باشیم، باید نه باید بال اقا باشیم نه بار برای آقا؛ باید لیاقت برای ظهورش پیدا کنیم و گرد و غبار دل و قلب بشوییم.

 

وی بااشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان عج و قدردانی از تلاش آنان ، گفت: سربازان امام زمان  باخنثی کردن فتنه دشمنان شبانه روز تلاش می کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با تقدیر از تلاش و زحمات سپاه در پرتاب موشک به اربیل برای دفاع از میهن اسلامی ، گفت: صهیونیست مرکز جاسوسی در اربیل عراق ایجاد کردند و سپاه قهرمان با ۱۲ موشک آن مرکز را بمباران کرده که عده ای این حرکت و اقدام را  تهدید دانستند، البته جمهوری اسلامی هر جای عالم احساس خطر کند، توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.

 

وی گفت: پدر شهید حمید ترابی در تماس تلفنی برای ماندگاری پیکر شهید در دامن خاک اسدآباد موافقت کرد و ما از این گل خوشبو بهره‌مند باشیم،
انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal