آخرین اخبار

2. فروردين 1401 - 20:32   |   کد مطلب: 41788
رضا رشیدی با بیان اینکه برخی خدمات شهرداری به شهروندان ملموس نبوده و از نزدیک قابلیت حس کردن نیست، گفت: فعالیت نیروهای خدماتی شهرداری تحت هیچ شرایطی، حتی در سرمای زمستان و گرمای تابستان تعطیل نمی‌شود و حتی این عزیزان در ساعت استراحت و آرامش مردم نیز مشغول فعالیت هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، رضا رشیدی، سرپرست شهرداری شهر اسدآباد بااشاره به اینکه شهرداری پیشانی خدمت رسانی به مردم بوده و کارگران این سازمان در خط مقدم این خدمات رسانی به مردم قرار دارند، اظهار کرد: کارگران بزرگترین وظیفه شهرداری که همان نگهداری از شهر است را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.

 

 

وی با بیان اینکه برخی خدمات شهرداری به شهروندان ملموس نبوده و از نزدیک قابلیت حس کردن نیست، گفت: اما فعالیت کارگران در عرصه های مختلف به ویژه فعالیتهایی که در عرصه فضای سبز شهری و نظافت معابر و زیبا سازی شهر انجام می دهند برای شهروندان قابل لمس است.

 

سرپرست شهرداری شهر اسدآباد  نیروهای خدماتی را زحمتکش ترین نیروهای شهرداری دانست و گفت: فعالیت آنها تحت هیچ شرایطی، حتی در سرمای زمستان و گرمای تابستان تعطیل نمی‌شود و حتی این عزیزان در ساعت استراحت و آرامش مردم نیز مشغول فعالیت هستند.

 

وی با قدردانی از زحمات نیروهای شهرداری گفت: این روند و خدمت صادقانه به مردم عزیز در ساعات پایانی سال ۱۴۰۰ و ساعات آغازین سال ۱۴۰۱ نیز ادامه داشت.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal