آخرین اخبار

6. فروردين 1401 - 9:25   |   کد مطلب: 41800
بهمن اشرفیان بااشاره به ۳مورد حادثه ویژه در اسدآباد در ایام تعطیلات نوروزی از جمله تصادقات و انفجار ‌واحد مسکونی، از انتقال ۳۰ مصدوم تصادفی به بیمارستان حضرت قائم(عج) در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهمن اشرفیان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما از انتقال ۳۰ مصدوم تصادفی به بیمارستان حضرت قائم(عج) در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در شهرستان اسدآباد نیز آغاز و تا پایان ایام نوروز ۱۴۰۱ با تلاش شبانه روزی همکاران ادامه خواهد داشت.

 

 

 ‌وی با بیان اینکه ۱۳۰ مورد ماموریت کارشناسان فوریت‌های پزشکی از ابتدای طرح ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ انجام شده، گفت: در این مدت ۳۰ مصدوم تصادفی انتقالی به بیمارستان، ۲۰ مورد تشنج افت قند خون،  ۹مورد مشکل تنفسی و تنگی نفس، ۸ مورد انواع مسمومیت های دارویی،  ۷ مورد قلبی و فشار خون، ۵ مورد کاهش سطح هوشیاری، ۳مورد سقوط از ارتفاع و یک مورد زایمان موفق و یک مورد انتقال مادر باردار داشتیم.

 

 

 مدیر حوادث شهرستان اسدآباد در خصوص استقرارها و حوادث ویژه اورژانس ۱۱۵ گفت: در ۱۰ روز ابتدایی این طرح استقرار در جاده  هزار نفر ساعت، آمبولانس‌های مستقر ۶ آمبولانس مستقر، همکاری ۴نفر دانشجو را داشتیم.

 

 

وی از انفجار یک منزل مسکونی و تصادف تعداد بالا و دارای ۲ مورد فوتی در ایاتم تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: طی این ایام، تعداد بسیار زیادی از مسافرین به پایگاه‌های در مسیر مراجعه کرده و خدمات فوریت‌های پزشکی دریافت کردند که بیشترین تعداد مراجعه حضوری مربوط به پایگاه گردنه است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal