آخرین اخبار

14. فروردين 1401 - 13:29   |   کد مطلب: 41843
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی به 15 هزار و 708 فقره پرونده تخلف در این مجموعه خبر داد و گفت: این پرونده ها در سه حوزه کالا وخدمات ، قاچاق کالا و ارز و بهداشت بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال، مرضیه یونسی با بیان اینکه سال گذشته شعب تعزیرات حکومتی استان به ۱۵ هزار و  ۷۰۸ فقره پرونده رسیدگی کردند اظهار کرد: در این راستا ۱۳ هزار و ۵۷۹ فقره پرونده مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات با بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال جریمه بوده است.

وی با اشاره به یک هزار و ۱۸۸ فقره پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان با بیش از ۴ میلیارد ریال جریمه گفت: ۹۴۱ فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز با بیش از۴ هزار و ۹۹۲ میلیارد ریال جریمه است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه از مجموع پرونده‌های ارسالی ۹۹ درصد مربوط به قاچاق کالا و ارز  و صد درصد تخلفات مربوط به کالا و خدمات و پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان بوده که برای آنها حکم صادر شده است افزود: بیشترین تخلف به ترتیب مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم صدور فاکتور بود و واحدهای صنفی با بیشترین تخلف به ترتیب خواروبارفروشی، نانوایی و مرغ فروشی بوده است.

وی با اشاره به اینکه متخلفین تعزیرات حکومتی سال گذشته در مجموع بیش از ۶ هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند گفت: شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی نسبت به تخلفات، انتقادات و پیشنهادات است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal