آخرین اخبار

15. فروردين 1401 - 12:37   |   کد مطلب: 41855
محمدعلی گرزین با بیان اینکه اگرچه مدارس بازگشایی شدند، نباید شبکه شاد به فراموشی سپرده شود بلکه باید آن را ارتقا داد تا در زمان نیاز مورد استفاده قرار بگیرد، افزود: امروز ادارات باید با جمع آوری پرینترها و فاکس هزینه های جاری خدمات الکترونیکی را کاهش و به خدمات الکترونیکی بپردازند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدعلی گرزین، مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان در اولین شورای اداری سال ۱۴۰۱ شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به شعار امسال و تأکید رهبر انقلاب در طول چند سال اخیر در موضوع تولید ، اشتغالزایی و حمایت از شرکتهای دانش بنیان، گفت: شرکت مخابرات بعنوان بزرگترین شرکت فناوری موظف به اجرای کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و البته همکاری و تعامل با سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی است.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد به عنوان اولین شهرستان در اجرای فیبرنوری در سال گذشته بود، افزود: یکی از زیرساخت های برای ارائه سرویس های نوین، دسترسی به شبکه فیبر نوری است که این مهم توسط شرکت مخابرات و ارائه فیبر نوری به منازل و مشاغل در حال انجام است.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان حمایت از استارت آپ های مرتبط و  تقویت اینترنت روستایی  را از جمله فعالیتهای شرکت مخابرات در راستای ارتقا سطح فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و با ابراز امیدواری گفت: با فراهم شدن بیش از پیش زیرساختهای مورد نیاز  امکان ارائه خدمات بهتر به مردم در شهر و روستای شهرستان اسدآباد فراهم شود.

 

وی با تأکید بر اینکه با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاهها، گفت: نباید شبکه شاد به فراموشی سپرده شود باید با تقویت چنین برنامه هایی به دنبال ارتقا آنها برای آینده باشیم.

 

گرزین با اشاره به اینکه باید با جمع آوری کاغذ و پرینترها و فاکس در ادارات، از هزینه های جاری اداری بکاهیم، افزود: البته هزینه های جاری خدمات غیر الکترونیکی باید کاهش یابد از سوی دیگر باید به بسترهای خدمات الکترونیکی توجه بیشتر شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal