آخرین اخبار

16. فروردين 1401 - 9:45   |   کد مطلب: 41866
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی از اعزام مبلغ به 89 روستای فاقد روحانی در اسدآباد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در سطح شهرستان 60 مورد جلسات جزء خوانی درحال برگزاری است که در این زمینه 40 نفر مربی و فعال قرانی برای اعزام به این جلسات اعلام آمادگی کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از اجرای 19 عنوان برنامه فرهنگی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها با به کارگیری حداکثری ظرفیتهای موجود و مرتبط با سازمان  همانند شبکه مبلغین و مبلغات، شورای هیئات مذهبی، کانون و بسیج مداحان، مؤسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی، کانونهای فرهنگی تبلیغی، ستاد نهضت پیشرفت بانوان و کارگروههای مردمی برگزار می شود.

 

وی از اعزام مبلغ به 89 روستای فاقد روحانی در اسدآباد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: به واسطه گروه مبلغین جهادی دیار سید جمال 22 مبلغ و ۲۵ مبلغه برای تبلیغ سیار در روستاهای فاقد مبلغ اعلام آمادگی کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به همکاری حوزه علمیه با تبلیغات اسلامی برای اسکان و پذیرایی از مبلغین غیر بومی اعزامی به شهرستان، گفت:  در این زمینه هماهنگی هم با سپاه برای اسکان مبلغین اعزامی در پایگاه های بسیج روستاهای فاقد خانه عالم انجام شده است.

 

وی به تقسیم اسدآباد به پنج ناطقه تبلیغی و تقسیم روحانیون شهرستان برای پوشش تبلیغی اشاره کرد و گفت: بیش از  70 مسجد در شهرستان در ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی فعال شدند.

 

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه رویکرد تبلیغی در ماه رمضان جهاد تبیین ، خانواده و جمعیت ، فعال‌سازی ظرفیت‌های مردم محور ،تبلیغ وقف عام و دستگیری از نیازمندان است، افزود: با همکاری حوزه های علمیه خواهران و برادران، سپاه، امام جمعه، فرمانداری و دیگر نهادها و دستگاهها برنامه سرکشی به خانه های قران شهری و روستایی، مساجد و طلایه داران تبلیغ انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه 40 نفر مربی و فعال قرانی برای اعزام به جلسات قرآنی اعلام آمادگی کردند، افزود: در سطح شهرستان 60 مورد جلسات جزء خوانی داریم که 30 مورد این جلسات شاخص جزء خوانی و 10 مورد جلسات محوری جزء خوانی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد برگزاری گفتمان قرانی و پاسخ به شبهات قرانی با استفاده از اساتید استانی و کشوری توسط حوزه خواهران،  دوره تدبر در قران توسط اساتید قرانی دانشگاه تهران با مشارکت اداره تبلیغات اسدآباد و حوزه خواهران،  محفل بزرگ جزء خوانی خواهران در مسجد جامع با همت اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران، همکاری در انجام جلسه جزء خوانی مسجد جامع بصورت محوری  و با نکات تفسیری توسط امام جمعه از دیگر برنامه های این ماه مبارک برشمرد.

 

وی از اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی در فضای باز و یکی از بوستانهای شهر خبر داد و گفت: ستاد نهضت پیشرفت بانوان در ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های گردشی با اقدامات متنوع ، ویزیت رایگان و مشاوره ، سخنرانی و مددکاری و برگزاری کلاس خانواده و تربیت فرزند و فرزند اوری را برگزار می کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal