آخرین اخبار

26. فروردين 1401 - 16:26   |   کد مطلب: 41953
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: کار نماینده نظارت است، اگر ضعفی در کار دولت است، تذکر دهد، اما در عزل و نصب نباید دخالت کند، اختلافات و کشمکش پیش می اید‌. جلوی کار مسئول دولتی گرفته می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمغه این هفته ۲۶ فروردین، با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناهان به اوصاف افراد متقی در آیاتی از قرآن اشاره و اظهار کرد: افراد متقی قبل از آنکه به بهشت برود، اهل سخاوت و نیکوکاری و احسان و استغفار بودند.

 

وی بااشاره به ولادت امام حسن مجتبی ع در ۱۵ رمضان و هفته جاری و نامگذاری این روز به عنوان احسان و نیکوکاری، گفت: سخاوت، عبادت، اشک دیده در هنگام وضو و نماز از ویژگی های امام دوم شیعیان است که باید از ایشان الگو گرفت.
امام جمعه اسدآباد از برپایی ضیافت افطاری و شام در شب میلاد امام حسن مجتبی ع خبر داد و گفت: این امر در راستای احسان و نیکوکاری انجام می‌شود.

 

وی بااشاره به شبهای قدر و عظمت این شبها، گفت: یکی از زیباترین کارها در این شبها احیا و قرآن به سر گرفتن به صورت جماعت است که امید است که مردم از این شبها بهره ببرند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به فرمایشات رهبر معظم خطاب به مسئولان نظام، خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که دولت و مجلس در قانون وظایف مشخصی دارند، اگر قرار است که مجلسی ها در کار دولتی ها مرتب دخالت کنند، در غزل و نصب ها و اموری که به استانداران و فرمانداران ارتباط دارد که نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: ایشان قبلا هم فرموده بود عزل و نصب‌های مدیران کار مجلس نیست و بلکه کار آنان نظارت است که متأسفانه در بسیاری از استانها این دخالتها را داریم.

 

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: کار نماینده نظارت است، اگر ضعفی در کار دولت است، تذکر دهد، اما در عزل و نصب نباید دخالت کند، اختلافات و کشمکش پیش می اید‌. جلوی کار مسئول دولتی گرفته می شود.

 

وی افزود: کارگزاران نظام در برابر مردم مسئول هستند، نباید مسئولان در دولت، مجلس را غرور بگیرد، چرا که زمینه سقوط انسان است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به شعار سال و تأکید بر تحقق آن، تصریح کرد: رهبر معظم به خام فروشی معادن و حتی نفت هم تأکید داشتند. و باید این امر مدیریت شود.

 

وی مسئله مهم فرهنگ را مورد تأکید رهبر انقلاب دانست و گفت: این بیانات تیزبینانه و حکمیانه رهبری باید جامه عمل پوشانده شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal