آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1401 - 1:11   |   کد مطلب: 42051
جلال زارع با بیان اینکه همبستگی و اتحاد روز قدس باید با رویکرد انقلابی و آزادمنشی در دنیا بیشتر خود را نشان دهد و هویت و ماهیت این روز قدس در وهله اول انسان دوستانه و مسئولیت پذیرانه در مقابل جامعه بشری است، گفت: بنابراین باید امسال امت حزب الله و انقلابی و همیشه در صحنه باید دست به دست هم دهند و یک نمایش اعتقادی را در روز قدس به منصه ظهور درآورند.

جلال زارع، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، روز قدس را نمادی از عقیده و اعتقاد دینی مسلمانان خواند و اظهار کرد: اهمیت قدس به قدری است که امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه سال به نام روز جهانی قدس، بر بزرگداشت این روز و حضور همگانی در حمایت از فلسطین علیه استکبار تاکید کرد.

 

وی گفت: شرایط کنونی جامعه بشریت و البته رسوایی استکبار در جانبداری سیاسی از اوکراین، حوادث مختلف در اروپا از جمله ترویج نژادپرستی و رسوایی که هویت غرب و استکبار خود را نشان داده، امسال اهمیت روز قدس و همبستگی و اتحاد ملتها می افزاید.

 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد ادامه داد: همبستگی و اتحاد روز قدس حقیقتی را می رساند و آن حقیقت نه بر مبنای دودوتا چهارتا سیاسی خود و بر مبنای حرف و حدیث های من در آوردی با پوشش دیپلماسی باشیم بلکه باید با رویکرد انقلابی و آزادمنشی در دنیا بیشتر خود را نشان می دهد و این هویت و ماهیت روز قدس را در وهله اول انسان دوستانه و مسئولیت پذیرانه در مقابل جامعه بشری است، امسال بیش از پیش به این مقوله تمرکز کنیم.

 

وی تأکید کرد: باید از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب مدد بگیریم که در این هم آورد و این نمایش اعتباری بیشتر حضور داشته باشند و زمینه برای رسوایی ماهیت و هویت منحوس و ناخلف در جامعه بشری متاسفانه رسوخ کرده قدم برداریم.

 

زارع با تأکید بر حضور حداکثری مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس، گفت: امت حزب الله و انقلابی و همیشه در صحنه باید دست به دست هم دهند و یک نمایش اعتقادی را در روز قدس به منصه ظهور درآورند.

 

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر اسدآباد خاطرنشان کرد: این راهپیمایی با تجمع اقشار مختلف مردم و مسئولان رأس ساعت ۱۱:۳۰ مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) که محل قرارگاه فرهنگی شهر است، آغاز و با طی نمودن مسیر خیابان امام ، میدان امام، خیابان فرهنگ، میدان غدیر(ساعت) به مسجد جامع ختم می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد  سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس را نماینده مجلس دانست و گفت: برنامه های فرهنگی در مسیر راهپیمایی توسط اقشار مختلف دانشجویی بسیج دانش آموزی انجام می شود.

 

وی همچنین با اشاره به تشکیل روز شوراها در 9 اردیبهشت و مصادف شدن این روز با روز راهپیمایی، گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا بعداز یک تجمع به راهپیمایی خواهند پیوست.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal