آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1401 - 23:37   |   کد مطلب: 42063
مدیراداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد از افتتاح و بهره برداری کارخانه آب معدنی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مصطفی حیدری اظهار کرد: در حال حاضر این کارخانه مشکل خاصی نداشته و با  مرتفع شدن مشکل کارخانه با غذا و دارو در چند روز آینده فعالیت خود را آغاز خواهد و به چرخه تولید باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه واقع در اراضی بیاج (انتهای شهرک سید احمد) از بیش از شش سال پیش راکد و تعطیل و جواز آن تعلیق شده بود، افزود: در سال گذشته با جذب سرمایه‌گذار جدید نسبت به احیا آن اقدام شد.

حیدری همچنین با اشاره به رفع تعلیق و پیگیری اخذ مجوز پروانه بهره برداری طرح فوق گفت: مکاتبات اداره برای  این مهم در حال انجام بوده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری آب معدنی اسدآباد باشیم.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این طرح توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ۲۰ نفر از جوانان بومی شهرستان به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد ضمن اینکه طرح توان تولید ۸۰۰۰بطری آب معدنی را در هر یک ساعت خواهد داشت.

حیدری در ادامه از پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش قالی بافی و خیاطی  این شهرستان در سال گذشته خبر داد و یاد آور شد: با پرداخت این میزان تسهیلات بیش از ۱۲۰ نفر در این کارگاه ها مشغول به کار شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد همچنین  یاد آور شد: ۷معدن فعال در این شهرستان وجود دارد که در حال حاضر بیش از ۹۰ نفر در این معادن مشغول به کار هستند.

ایسنا

انتهای پیام
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal