آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1401 - 9:38   |   کد مطلب: 42082
جامعه مداحان اسدآباد در بیانیه ای مطرح کرد:
ای قدس؛ پاسداران مدافع تو به کدامین گناه کشته می‌شوند؟
جامعه مداحان اسدآباد در بیانیه ای مطرح کرد: ای قدس، پاسداران مدافع تو به کدامین گناه کشته می شوند؟ آیا جز این است که آنها نمی توانند شاهد اسارت تو در چنگال اشغالگران صهیونیست باشند؟

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، کانون مداحان شهرستان اسدآباد بیانیه را صادر کرد:

 

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
ای معجزه قیام قامت ، ای قدس
خون نامه عشق و استقامت ، ای قدس
در راه رهایی تو جان می بازیم
ای قبله دین ، سرت سلامت ، ای قدس

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هر گلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.
سلام بر تو ای قدس ای سرزمین نبوت و خاستگاه نور و ای پایگاه عروج انسان به سوی خدا. ای قلب جهان اسلام و محبوب دل میلیون ها انسان آزاده.
درود فراوان ما بر تو ای سرزمین ایثار و شهادت که چه انسان های شایسته و از جان گذشته ای را در درون خود پرورانده ای. به ما بگو که پاسداران مدافع تو به کدامین گناه کشته می شوند؟ آیا جز این است که آنها نمی توانند شاهد اسارت تو در چنگال اشغالگران صهیونیست باشند؟
اکنون و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این یادگار پر ارج امام راحل، امت اسلامی،جامعه مداحان و ستایشگران اهل بیت ،ع،  در شهرستان اسدآباد ، با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش داده و با آرمانهای شهیدان و انقلاب و رهبر عزیز و حکیم خود تجدید پیمان خواهند کرد.
مژده دادند به ما روز دعا نزدیک است
وعده محکم و زیبای خدا نزدیک است
وقت برچیدن و نابودی اسرائیل است
محو این غده ی بی شرم و حیا نزدیک است

کانون مداحان شهرستان اسدآباد

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal