آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1401 - 11:29   |   کد مطلب: 42091
سعید طاهری با ارائه گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر پالیز، به انعقاد قرارداد آسفالت با پیمانکار، توجه به مبلمان شهری، مکاتبه برای واگذاری ساختمان شهرداری، ایجاد پارکینگ، و مکاتبه با نماینده برای خروج این شهر از بن بست قرارگرفتن اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، نهم اردیبهشت، سالروز تشکیل شوراها فرصتی مناسب برای ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله فعالیت اعضای شورا به مردم است؛ این رسانه به دنبال رسالت خطیر خود در امر مطالبه گری، عملکرد شوراهای اسلامی شهر اسدآباد، پالیز و آجین را مطالبه کرد و در این راستا اعضای شورا شهر پالیز پیشگام در ارائه گزارش عملکرد خود در طول یک سال شدند.

 

سعید طاهری، عضو شورای اسلامی شهر پالیز در گفت‌وگو با خبرنگارآوای سیدجمال، اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و بهداشت محیط شهر پالیز در سال‌جاری افزون بر ۷ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت می‌شود که قرارداد آن با پیمانکار انعقاد شده است.

 

وی گفت: امسال ۵ هزار متر طول از معابر و خیابان های شهر پالیز جدول‌گذاری می شود که از ابتدای سال تا کنون نزدیک به هزار متر آن انجام شده است.

 

 

عضو شورای اسلامی شهر پالیز با اشاره به اینکه توجه به مبلمان شهری یکی از برنامه های شوراست، گفت: در سال گذشته عملیات احداث بلوار در روزهای پایانی سال شروع و عملیات جدول‌گذاری و نصب ۴٠ عدد چراغ روشنایی، کاشت ۵٠٠ بوته گل تزئینی و غرس ۳۰۰ درخت در فاز اول بلوار اصلی شهر انجام شد.

 

وی تصریح  کرد: برای ایجاد پارکینگ در حال مکاتباتی با اداره منابع طبیعی جهت واگذاری زمینی خارج از محدوده شهر هستیم که با راه اندازی آن بخش مهمی از مشکلات ترافیکی شهر مرتفع خواهد شد.

 

طاهری در خصوص ساختمان شهرداری پالیز، گفت: مکاتبات واگذاری این ساختمان با آموزش و پرورش صورت گرفته که امیدواریم با پیگیری نماینده و فرماندار کار واگذاری آن به شهرداری صورت بگیرد.

 

وی با بیان اینکه برای خرید ماشین آلات شهرداری پیگیر وامی از سازمان همیاریهای شهرداری کشور هستیم که در صورت تخصیص این امر انجام شود، گفت: برای حل مشکل آب شرب و احیاء چاه های این منطقه  پیگیری و مکاتبه ای با اداره آب و فاضلاب داشتیم که یکی از این چاه ها مجهز به پمپ شد.

 

عضو شورای اسلامی شهر پالیز با بیان اینکه یکی از مشکلات و ایرادات اساسی کنارگذر شهرستان عدم جانمایی و تعبیه یک دستگاه پل رو گذر از سمت کنگاور به طرف شهر پالیز بوده که عملا شهر پالیز را بن بست کرده، گفت: مکاتباتی با نماینده، فرماندار  و مسئولان مربوطه داشتیم که قرار شده تا قبل افتتاح این پروژه نسبت به احداث آن اقدام شود.

 

وی یکی از اقدامات شورای شهر پالیز پیگیری استقرار نمایندگی ادارات خدمات رسان در این شهر است، گفت: در حال حاضر اداره گاز مستقر شده است.

 

طاهری از راه اندازی مجدد سالن ورزشی چند منظوره شهر پالیز که متروکه شده بود خبر داد و گفت: لایروبی رودخانه این از نقاط حساس و بحرانی شهر در مواقع بارندگی است که انتظار می‌رود نماینده و فرماندار از اعتبارات محل ماده ۱۰و ۱۲ مدیریت بحران کمک کنند تا عملیات سنگ چینی آن را در برنامه بگذاریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal