آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1401 - 23:57   |   کد مطلب: 42157
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر به کارگیری طلاب در مدارس و پرداخت حق‌القدم آنان در انجام کار فرهنگی مدارس، گفت: در بحث تربیت دقت بیشتری شود، معاونت های پرورشی در مدارس گزینش کنید، افراد متدین و معلمان باحجاب را انتخاب کنید، هر کسی را در این جایگاه قرار ندهید تا در کنار علم آموزی موضوع تربیت اسلامی هم اتفاق بیفتد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و سرآمد استانی و شهرستانی و فرهنگیان بازنشسته این شهرستان بااشاره به جایگاه رفیع شهید استاد مطهری و فرموده های از امام راحل در خصوص این شهید والامقام، اظهار کرد: معلم که خود تعلیم و تربیت یافته است، جایگاه رفیعی در جامعه دارد، او صبورانه، متواضعانه و با شکیبایی مسئولیت خطیری را به دوش می‌کشد.  

 

افتخار معلم این است شهدایی چون احمدی روشن ها تربیت شدند

وی با بیان اینکه معلم خودآزموده ، پرکار و آزمایش پس داده بر کرسی کلاس حاضر می‌شود و به دانش آموزان درس می‌دهد، گفت: افتخار معلم این است که اندیشمندان، دانشمندان، علما و شهدایی چون احمدی‌روشن‌ها را تحویل جامعه می‌دهد.

 

شهید 13 ساله اسدآباد، دست پرورده معلمانی است که روش استکبارستیزی را به او یاد دادند

امام جمعه اسدآباد بااشاره به وجود سیدجمال به عنوان بیدارگر مسلمین و محمدرسول رضایی شهید ۱۳ ساله ای که دست پرورده معلمان این دیار است، گفت: شهید رضایی با روش و منشی که همین معلمان به او یاد دادند، در وصیت نامه اش نوشت که "در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را آتش بزنید تا همه بدانند من ضد استکبار و مطیع رهبرم" و این وصیت نشان از اندیشه پاک او و درسی است که معلمان به او دادند.

 

وی بااشاره به اینکه همه ما حق بزرگی گردن معلمان داریم، گفت: قدرشناسی از معلم، قدرشناسی از فرهنگ و هویت است و باید اجرای طرح رتبه بندی معلمان حقوق معلمان پرداخت شود.

 

طلاب اسدآباد در به کارگیری در مدارس مورد بی مهری قرار گرفتند

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به وجود دو حوزه علمیه خواهر و برادر و طلاب و روحانیون در این شهرستان، خطاب به معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: متأسفانه طلاب ما در به کارگیری در مدارس مورد نامهربانی قرار گرفته‌اند، این درحالی است که بر اساس قانون و مصوبه مجلس در ۱۲ بهمن سال ۹۹، آنان می بایست به کارگیری می‌شدند و این در شهرستان اسدآباد صفر بوده است.

 

دولت و مجلس پای روحانیون و طلاب را به مدارس باز کنند

وی تصریح کرد: از یک سال قبل از کرونا، حق‌القدم طلاب خواهر و برادر در انجام کار فرهنگی در مدارس قطع شده ، البته این امر نه تنها در سطح شهرستان ما اتفاق افتاده بلکه در سطح کشور رخ داده است، گویا افراد مرموزی در دستگاه آموزش و پرورش بحث جریان 2030 را که جدا کردن روحانیت از مدارس بود را عملا" شروع کرده اند، متأسفانه در دولت سیزدهم هنوز این مشکل حل نشده و انتظار می‌رود دولت مردمی با همت مجلس انقلابی آن را در دستور کار خود قرار دهند.

 

در گزینش معاونت های پرورشی مدارس دقت کنید، معلمان با حجاب را انتخاب کنید

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه در بحث تربیت در مدارس باید دقت بیشتری شود، گفت: معاونت های پرورشی مدارس را گزینش کنید، خود آنان باید متدین تر از همه باشند، معلمان خانم‌ باحجاب تر باشند، هر کسی را در این جایگاه قرار ندهید تا در کنار علم آموزی بحث تربیت اسلامی که مورد تأکید حضرت علی(ع) است، اتفاق بیفتد.

 

وی خاطرنشان کرد: اوضاع کرونا بین مدرسه و دانش‌آموز و معلم و تعلیم و تربیت آنان فاصله انداخت، فضای مجازی مشکلات زیادی به بار آورده که انتظار داریم با شروع مدارس هم روحانیت را در مدارس جذب کنید و معاونان پرورشی را از بین معلمان متدین انتخاب کنید.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal