آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1401 - 10:32   |   کد مطلب: 42204
عملیات خاک برداری و آسفالت ریزی روستای حسین آباد در بخش پیرسلمان با ورود گروه جهادی در بررسی وضعیت اسفناک این روستا وپیگیری و مطالبه گری از طریق خبرنگار این رسانه و همت بخشدار این منطقه آغاز شد.

به گزارش آوای سیدجمال، مهرماه سال گذشته بود که پیرو دریافت پیام مردمی مبنی بر " وضعیت اسفناک روستای حسین‌آباد منطقه کلیایی " از یک گروه جهادی در پایگاه خواهران شهید قهاری‌سعید و بسیج دانشجویی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی موضوع را پیگیر شدیم.

 

 

فاطمه رنجبرپسندیده دبیر مسئول این گروه جهادی در این زمینه گفت: در اردوی جهادی که به یکی از روستاهای بسیار محروم اسدآباد به نام حسین آباد رفتیم، شاهد صحنه بسیار اسفناک از روستا و کوچه های آن بودیم. کوچه ای خاکی با وضعیت بسیار بد بدون لوله کشی مناسب و پراز گودال های عمیق!

 

 

وی ادامه داد: وقتی با اهالی روستا صحبت کردیم از وضعیت سخت تردد و رفت و آمد خصوصا در زمستان و عبور دامها شکایت می‌کردند ، آنها می‌گفتند وقتی در خانه ای بیماری باشد امکان آوردن ماشین به داخل کوچه نیست و باید کسی بیمار را کول بگیرد تا به کنار جاده برسانیم و سوار ماشین کنیم!

 

 

مسئول این گروه جهادی افزود: موضوع را با خبرنگار رسانه آوای سیدجمال در میان گذاشتیم واو هم از مسئولان جویای مسئله شد.

 

 

در این زمینه خبرنگار ما مسئله را با بخشدار پیرسلمان در میان گذاشت و وی گفت: تا به حال اقدام به بهسازی این محله کرده ایم اما برسر اختلافات اهالی محل ، پروسه آوار برداری متوقف شده است.

 

 

بعداز انتشار صحبتهای بخشدار دوباره گروه جهادی به سراغ اهالی محله آن روستا رفته و از اهالی برای حل مشکل و آغاز بهسازی از آنان امضا گرفتند.

 

 

فاطمه رنجبر پسندیده دبیر قرارگاه شهید قهاری سعید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با قدردانی از زحمات خبرنگار این رسانه که صدای آنان را به گوش مسئولان رسانده بود، گفت: هم اکنون این محله صعب العبور به لطف خدا و زحمات بخشدار درحال خاک برداری و آسفالت ریزی است.

 

 

وی یادآور شد: این حق روستائیان است که با مطالبه صحیح و پیگیری مستمر از مسئولان به رفاه نسبی از جمله راه آسفالته دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal