آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1401 - 8:50   |   کد مطلب: 42251
مسعود گنجی با بیان اینکه وزارتخانه دست دانشگاه را برای خوابگاه سازی باز گذاشته و به همان اندازه که درآمد دارد می‌تواند وام بگیرد و خوابگاه بسازد، گفت: البته درصورتی که طی دو سال خوابگاه کلنگ‌زنی شده دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی ساخته شود، قول تجهیز آن را می دهیم.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور در حاشیه بازدید از خوابگاه‌های دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی به خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: برای تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه یک میلیارد تومان اعتبار توسط  صندوق رفاه دانشجویان کشور اختصاص داده ایم.

 

وی گفت: اظهار کرد: در صورتی که خوابگاه کلنگ زنی شده امروز توسط دانشگاه در مدت دو سال به اتمام برسد، صندوق رفاه دانشجویان هم کمک خود را خواهد داشت و این کمک هم به صورت 50 درصد تأمین اعتبار آن و هم تجهیز کردن خوابگاه است.

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشجویی استان همدان از تعداد متوسط کشوری هم پایین تر است، گفت: اعتقاد ما بر این است که دانشجویی که رفاه نداشته باشد، کاری از پیش نخواهد برد چرا که همیشه دغدغه‌مند مسائل رفاهی است.

 

وی با تأکید بر اینکه دانشجو باید با خیال راحت و در آرامش تحصیل و به پژوهش بپردازد، گفت: پژوهش باید در خدمت آموزش و آموزش در خدمت دانشجو باشد و لازمه اینها داشتن رفاه دانشجویی است.

 

گنجی با بیان اینکه وزارتخانه دست دانشگاه را برای خوابگاه سازی باز گذاشته و به همان اندازه که درآمد دارد می‌تواند وام بگیرد و خوابگاه بسازد، گفت: باید در کنار خوابگاه پیوست فرهنگی تدوین شود.

 

وی از وجود 87 هزار دانشجوی متأهل در سطح کشور خبر داد و گفت: 7 هزار نفر از این دانشجویان دارای خوابگاه هستند.

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور خاطرنشان کرد: ترم گذشته به دانشجویان 387 میلیارد تومان وام و تسهیلات پرداخت شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal