آخرین اخبار

7. خرداد 1401 - 11:21   |   کد مطلب: 42334
معاون آموزش متوسطه استان از اهدای بیش از 6 میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی به شهرستان اسدآباد توسط موسسه نیک گامان جمشید تهران خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، احمد آقامحمدی، معاون آموزش متوسطه استان عنوان کرد: وسایل آموزشی اهدا شده از سوی موسسه نیک گامان جمشید  در دو مرحله صورت گرفته که در مرحله اول تجهیزات آموزشی به اعتبار سه میلیارد و سیصد میلیون ریال وارد شهرستان اسد آباد شده است .

   وی گفت:تجهیزات خریداری شده شامل 3 دستگاه لپ تاپ، 5 دستگاه کیس رایانه، 5 دستگاه مانیتور، 5 دستگاه چرخ خیاطی راسته دوز،3 دستگاه دیتاپروژکتور،3 عدد پرده دیتا و 10عدد میز نور و نقشه کشی است که به هنرستان دکتر حسابی ارسال گردیده است.

   معاون آموزش متوسطه ضمن تقدیر از این موسسه افزود: افرادی که حاصل زحمات خود را صرف احداث، نوسازی و خرید تجهیزات آموزشی می کنند در واقع در تغییر سرنوشت ملت ها سهم بسزایی دارند.

   وی نیکی به دیگران و کمک در جهت گره گشایی از انسان ها را امری فرا ملی دانست که در فراسوی مرزها نیز جایگاه والایی دارد و انسان های صاحب خرد و اندیشه و مومنان واقعی در هرعصر و نسلی سعی و تلاش کرده اند خود را به صفت و و یژگی احسان و نیکو کاری آراسته سازند.

   وی با بیان اینکه  انفاق از زیباترین خصلت های نیکوی مومنان است به همین دلیل مورد توجه فراوان در متون دینی واقع شده است به طوری که می توان بعد از نماز از برجسته ترین عبادت مورد تاکید قرآن دانست اشاره کرد و افزود: بخشش و نیکوکاری از مفاهیم ارزشمندی در آموزه های تربیتی ،دینی و ادبیات ملی ماست که در عرصه های فردی ، اجتماعی و فرهنگی کارکردهای زیادی دارد که امیدواریم این نیک اندیشی تبدیل به فرهنگ عمومی در جامعه گردد./روابط عمومی
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal