آخرین اخبار

8. خرداد 1401 - 20:29   |   کد مطلب: 42348
بهروز الیاسی با اشاره به برنامه ابلاغی سال جاری استان که در حدود 123 هزار تن است، گفت: در طی دو ماه نخست امسال 14 هزار و 500 تن انواع کودهای یارانه‌ای در استان همدان توزیع شده است.

بهروز الیاسی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به  توزیع 14هزار و 535 تن انواع کودهای شیمیایی در دو ماهه ابتدای سال جاری بین شهرستان‌های استان‌، اظهار کرد:  افزود: امسال تاکنون بیش از 32  هزار و 230 تن انواع کودهای شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تدارک دیده شده که طی دو ماهه ابتدای سال جاری حدود 14 هزار و 535 تن آن بین شهرستان های استان همدان توزیع شده است.  

وی با اشاره به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی، گفت: هم‌اکنون بیش از 17 هزار و 150 تن انواع کودهای شیمیایی در استان ذخیره داریم.

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به برنامه ابلاغی سال جاری استان که در حدود 123 هزار تن است، افزود: با توجه به استقبال کشاورزان از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای پایه در راستای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی ، بمنظور افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal