آخرین اخبار

14. خرداد 1401 - 15:07   |   کد مطلب: 42400
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد امام راحل را مثل آفتاب شفاف و حقیقت همیشه زنده خواند و افزود: در دوران امتحانهایی که برای مردم و اقشار مختلف پدید آمد، رهبر انقلاب با درایت و بهترین نحو مدیریت کردند، اخلاق به خرج دادند و مایه گذاشتند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در مراسم سی و سومین سال از ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع این شهر با اشاره به دشمن‌شناسی، مردم‌شناسی، خداشناسی امام راحل، اظهار کرد: اگر نبود بصیرت، جانفشانی ملت، امام نمی‌توانتست این انقلاب را مدیریت کند و به جایی برسد و اینها از ایستادگی مردم است.

 

وی با اشاره به افکار، معنویت، آثار و برکات امام ره و با تأکید بر معرفی این شخصیت به نسل های جدید، گفت: یکی از نکاتی که امام را پیامبرگونه جلوه می داد، عقلانیت او بود.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه همه خوبی ها در امام جمع است ، به بررسی اهداف ایشان پرداخت و تأکید کرد: حضرت امام ره هیچ ارزشی را بالاتر از اسلام حساب نمی‌دانست.

 

وی با اشاره به دستاوردهای امام ره و انقلاب ، گفت: به لطف خدا و نعمت وجودی امام راحل در بسیاری از روستاها نعمت گاز، آب، خط ارتباطی و مخابراتی وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با اشاره به اینکه امام ره علی رغم توطئه‌های دشمن فریب آنان را نخورد، تصریح کرد: امام اگر با دشمن دشمنی می‌کرد، با اخلاص بود و همین عامل پیشرفت و پیروزی او در امور بود، به جز رهبر انقلاب، حاج قاسم و شهدا ، کمتر فردی در جامعه اسلامی داشتیم که اثرگذار باشد، آنان برای خدا قیام کرده و برای خدا دستور به صلح می دادند.

 

وی با تأکید بر اینکه عظمت امام باید در سالگردش مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید نسل جوان در زندگی امام نگاه مخصوصی داشته باشند و او را الگوی خود قرار دهند.

 

امام جمعه اسدآباد به انتخاب شایسته رهبر انقلاب بعداز رحلت امام ره اشاره کرد و گفت: بعداز رحلت امام ره امیدها از دست می‌رفت که مجلس خبرگان و وصیت و درایت امام موجب انتخاب رهبر انقلاب به عنوان جانشین ایشان شد.

 

وی امام راحل را مثل آفتاب شفاف و حقیقت همیشه زنده خواند و افزود: در دوران امتحانهایی که برای مردم و اقشار مختلف پدید آمد، رهبر انقلاب با درایت و بهترین نحو مدیریت کردند، اخلاق به خرج دادند و مایه گذاشتند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal