آخرین اخبار

15. خرداد 1401 - 9:00   |   کد مطلب: 42407
جمعی از روحانیون و طلاب شهرستان اسداباد در پی حواشی همایش ماه دخت در اسدآباد بیانیه ای را صادر و از متولیان این همایش خواستند که از مردم متدین شهرستان عذرخواهی کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی حواشی همایش ماه دخت  در اسدآباد و نقد این همایش از سوی این رسانه و مطالبه گری در این زمینه، جمعی از روحانیون و طلاب شهرستان اسداباد بیانیه ای را صادر کرد؛

 

در این بیانیه آمده :

 

وذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ.
و پیوسته تذکّر ده، زیرا تذکّر مؤمنان را سود مى بخشد.
(سوره ذاریات/55)

با توجه به اجرای برنامه 《ماهدخت》 در سالن ارشاد شهرستان اسداباد و اتفاقات و حواشی پیش آمده در آن ، تذکر چند نکته ضروری است :

۱_ برخی از مسائلی که در این برنامه اتفاق افتاده ، خلاف شرع مقدس و مبانی دینی است و هیچ جای توجیه ندارد بجز ضعف مجریان در برنامه ریزی و نظارت بر آن.

۲_ بر متولیان برنامه لازم است بجای توجیه ، صراحتا  اشتباه خود را بپذیرند و از مردم مومن و متدین شهرستان بابت این اتفاقات معذرت خواهی کنند.

۳_ حساسیت مردم مومن و متدین و رسانه های انقلابی و برخی ازمسئولان را در خصوص اتفاقات پیش آمده در این برنامه‌، ارج مینهیم  و سرآغاز مطالبه رفع معضلات جدی فرهنگی شهرستان می دانیم. امیدواریم حواشی پیش آمده در برنامه مذکور، حساسیت و توجه ویژه مسؤلین و مردم متدین شهرستان نسبت به مسائل و معضلاتی به مراتب حساس تر و پر اهمیت تر  را به دنبال داشته باشد که همه  روزه در حال رخ دادن است ، معضلاتی مانند آمار هولناک خودکشی جوانان و نوجوانان ، آمار طلاق و بیکاری و حاشیه نشینی و فقر و  محرومیت و اعتیاد و .... که ریشه در بی توجهی متولیان امر در سالهای اخیر داشته ، اما متاسفانه هیچ مطالبه ای در خصوص این مسائل مطرح نمیشود، امیدواریم به این امور نیز توجه گردد.

وَالسَّلَامُ عَلَىٰ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَىٰ
و درود بر آن کس که از هدایت پیروى کند!
(سوره طه/47)

 

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal