آخرین اخبار

19. خرداد 1401 - 13:20   |   کد مطلب: 42442
مهدی صمدپناهی از فعالیت 25 رشته ورزشی در اسدآباد در ایام اوقات فراغت کودکان ونوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: در این راستا برخی از رشته های ورزشی تعطیل بودند که با وجود متقاضی احیاء می شوند.

مهدی صمدپناهی، رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات تابستانی و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کوکان و نوجوانان، اظهار کرد: اداره ورزش در این راستا برنامه های متنوع ورزشی را در رشته های مختلف برای کودکان و نوجوانان این شهرستان در نظر گرفته است.

 

وی با اشاره به تعطیلی برخی رشته های ورزشی در گذشته، گفت: تلاش کردیم با توجه به وجود متقاضی زیاد در برخی از این رشته های ورزشی تعطیل شده آنها را احیاء کنیم.

 

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد از فعال بودن 25 رشته رزشی در اسدآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر رشته های بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، فوتبال، ایروبیک، هندبال، کشتی، رزمی، وشو، بوکس و ژیمناستیک، کاراته، اسکیت، پهلوانی و زورخانه‌ای، شطرنج، وزنه برداری، تیراندازی در این شهرستان فعال هستند.

 

وی با بیان اینکه امسال رشته ورزشی ژیمناستیک و اسکیت بیشترین متقاضی را در بین دوستدران ورزشی داشته است، افزود: در این زمینه مربیانی خارج از شهر جذب کرده ایم.

 

صمدپناهی از مردم خواست که برای اطلاعات بیشتر از رشته ها، مکان ورزشی و ثبت نام به اداره ورزش مراجعه کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal