آخرین اخبار

27. خرداد 1401 - 15:09   |   کد مطلب: 42506
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد گفت: مردم باید از روحانیون حمایت کنند، آنان در امر تبلیغ دین ، احکام اسلامی، حل مشکلات روستا و شهر اثرگذار هستند که نباید این ظرفیت ها را از دست داد، هرجا یک مبلغ خوب حضور دارد، مشکلات آن روستا کمتر است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه ۲۷ خرداد ، با اشاره به سالروز تآسیس جهاد کشاورزی به فرمان امام ره و هفته جهاد کشاورزی، اظهار کرد: امروز دامپزشکی به صورت رایگان احشام و دام ها را واکسیناسیون انجام می دهند.

وی با بیان اینکه کمک به تولید و خودکفایی در زمینه محصولات مختلف، می‌تواند اثربخش باشد، خطاب به مسئولان گفت: انتظار می رود مسئولان با فروتنی، ارتباط مستقیم با کشاورزی در رفع موانع و مشکلات انان گام بردارند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به شهادت شهید چمران، و نامگذاری این هفته به نام بسیج اساتید، گفت: امروز در سراسر کشور مسئولان بسیج اساتید در جمع نمازگزاران حاضر و در تریبون نماز جمعه سخنرانی کردند.

وی به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در ابتدای تیرماه اشاره کرد و گفت: مردم باید از روحانیون حمایت کنند، آنان در امر تبلیغ دین ، احکام اسلامی، حل مشکلات روستا و شهر اثرگذار هستند که نباید این ظرفیت ها را از دست داد، هرجا یک مبلغ خوب حضور دارد، مشکلات آن روستا کمتر است.

حجت‌الاسلام حسینی مجد با اشاره به نبود خانه عالم در سطح شهرستان گفت: می طلبد که مردم در این زمینه کمک کنند.

وی با اشاره به روز اصناف، گفت: کسبه و اصناف و بازاریان ما در طول دفاع مقدس پشتیبان جهبه و امروز هم در مقابله با کرونا کمک کار بودند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal