آخرین اخبار

29. خرداد 1401 - 9:38   |   کد مطلب: 42530
مراد زارع شهریاری در خصوص تصمیم دولت برای هوشمندسازی نانوایی‌ها،گفت: همه نانوایی‌های اسدآباد مجهز به کارتخوان هستند اما اگر کسی بخواهد پول نقد بدهد و یا کارت بانکی نداشت، هنوز تصمیمی گرفته نشده و البته دریافت پول نقد به ضرر نانوایی است.

به گزارش آوای سیدجمال، روز گذشته براساس تصمیمات مسئولان استانی همدان در جلسه هماهنگی هوشمندسازی نانوایی‌های استان، می بایست همه  نانوایی‌ها در سطح استان همدان به دستگاه کارتخوان هوشمند تجهیز می شوند. این طرح در راستای هدفمندسازی یارانه انجام می‌شود که از قاچاق و فروش آرد جلوگیری شود.

 

مراد زارع شهریاری، رئیس اتحادیه نانوایی های شهرستان اسدآباد در این زمینه در گفت‌وگو به خبرنگار آوای سیدجمال گفت: در سطح شهرستان اسدآباد 120 واحد نانوایی فعالیت دارد که از این تعداد 67 مورد در شهر و مابقی در روستا است.

وی اظهار کر: در سطح شهرستان اسدآباد  واحد15 سنگکی، یک واحد نان تافتون، 9 واحد بربری و مابقی لواشی است که یک واحد بربری در شهر آجین وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه همه واحدهای نانوایی در سطح شهرستان اسدآباد به دستگاه کارتخوان مجهز هستند، گفت: این دستگاههای کارتخوان تحت مدیریت بانک سپه و در هر واحد نانوایی یک دستگاه نصب است.

 

رئیس اتحادیه نانوایی های شهرستان اسدآباد با اشاره به مزایای طرح تجهیز دستگاه کارتخوان در نانوایی‌ها را جلوگیری از قاچاق آرد و فروش خارج از شبکه خواند و افزود: دولت می‌خواهد با اجرای این طرح بر میزان پخت نان در هر نانوایی به نسبت آرد اختصاصی نظارت کند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که اگر فردی کارتی در دست نداشت و پول نقد بابت نان پرداخت می‌کرد، چطور می‌شود؟ گفت: در این زمینه باید دولت و فرمانداری تصمیم بگیرد که فردی پول در کارت نداشت و یا می‌خواست نقد پرداخت کند، چطور باید عمل شود، البته می بایست پول از طریق کارت دریافت شود در غیر این صورت به ضرر نانوایی است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal