آخرین اخبار

30. خرداد 1401 - 18:32   |   کد مطلب: 42543
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:
باید با فعالیت بسیج و روحانیون چراغ خاموش مساجد در هر محله روشن شود
مرتضی سیاوشی برپایی نمایشگاههای اسوه را در شهرستانها در راستای آشنایی مردم با دستاوردهای بسیج عنوان کرد و گفت: در هر محله ای که یک روحانی فعال وجود دارد، پایگاههای بسیج فعال تر و موفق تر هستند و می طلبد با فعالیت بین روحانی و بسیجیان چراغ خاموش هر مسجد روشن شود.

به گزارش آوای سیدجمال، مرتضی سیاوشی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در آئین افتتاح نمایشگاه اسوه شهرستان اسدآباد در سالن 9 دی در سپاه ناحیه این شهرستان، اظهار کرد: هر بنای مستحکمی ستونهایی دارد که ستونهای انقلاب پایگاههای مقاومت بسیج است و برای تقویت بنای انقلاب باید ستونهای بسیج را ارتقا دهیم.

 

وی با اشاره به دستاوردها و فعالیت بسیجیان اسدآباد در پایگاههای مقاومت، گفت: قطعا" در این نمایشگاههای اسوه بخشی از فعالیت بسیجیان به نمایش گذاشته می‌شود و حجم فعالیتها بیشتر از این‌هاست و قابل تقدیر است.

 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه جنس کار فرهنگی قابل ارائه نیست اما به مرور زمان خود را نشان می‌دهد، تصریح کرد: نمایشگاههای اسوه در راستای آشنایی مردم با دستاوردهای بسیج برپا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در هر محله ای که یک روحانی فعال وجود دارد، پایگاههای بسیج فعال تر و  موفق تر هستند، گفت: باید با فعالیت پایگاههای بسیج چراغ خاموش هر مسجد روشن شود.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal