آخرین اخبار

30. خرداد 1401 - 19:19   |   کد مطلب: 42544
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به اینکه انقلاب ما نیاز به نیروسازی دارد، در ۴۰ ساله اول انقلاب امثال همدانی ها و حاج قاسم ها و در گام دوم انقلاب امثال حججی ها و احمدی روشن ها پرورش یافتند، گفت: این هرجا در راه خدا و با نام خدا کار انجام بدهیم،موفق تر هستیم و مصداق این اخلاص در بسیجیان است .

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در آئین افتتاح نمایشگاه اسوه شهرستان اسدآباد در سالن 9 دی در سپاه ناحیه این شهرستان، با اشاره به ویژگی اخلاص در افراد بسیجی که امام ره هم به آن اشاره داشت،  اظهار کرد:  یک بسیجی باید مخلص و در کارش ریا و خودنمایی نباشد، البته این اخلاص در ایمان پیدا می شود و هرچه ایمان قوی باشد، در میدان عمل هم کمتر دچار لرزش و دورویی می‌شود.

 

وی به فعالیتهای گسترده بسیج در دوران مختلف کرونا، جنگ، زلزله، سیل، فلج اطفال پرداخت و گفت: کرونا فروکش کرده است و باید در هر عرصه ای بیدار و هوشیار و آماده باشیم.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به سرود "سلام فرمانده"، گفت: بخشی از این سرود خطاب به امام زمان(عج) است که میگوید اگر جایش باشد، حاج قاسمت می‌شم و این نشان می‌دهد که حاج قاسم چقدر اخلاص داشت.

 

وی یکی از بارزترین صفات حاج قاسم را اخلاص دانست و گفت: او این قدر خود را نمایان نمی‌کرد و خداباور بود. بنابر این هرجا در راه خدا و با نام خدا کار انجام بدهیم،موفق تر هستیم و مصداق این اخلاص در بسیجیان است .

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با تأکید بر اینکه ما نیاز به کادرسازی و نیروسازی داریم، خاطرنشان کرد: در ۴۰ ساله اول انقلاب امثال همدانی ها و حاج قاسم ها پرورش یافتند و در گام دوم انقلاب امثال حججی ها و احمدی روشن ها بودند و باید همچون آنان رشد کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal