آخرین اخبار

1. تير 1401 - 11:43   |   کد مطلب: 42561
رئیس قوه قضاییه در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: امام بزرگوار ما نسبت به حفظ حرمت و حریم افراد بسیار حساس بودند و نسبت به همه و به خصوص مسئولان توصیه به اتحاد و همدلی می‌کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه و در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل اظهار کرد: این افتخار را قوه قضاییه دارد که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است. از ابتدای انقلاب تا به امروز پیوسته به نسبت به جمعیتی که قوه قضاییه دارد افراد زیادی را در این راه، در راه حضرت امام، در راه انقلاب، اسلام فدا کرده و شهید و جانباز شدند.

وی با اشاره به خدمات رسانی دستگاه قضا در ایام کرونا گفت: در این دو سال کرونا به نسبت به جمعیت قوه قضاییه افراد زیادی جان خود را از دست داده اند.

رئیس دستگاه قضا افزود: حضرت امام راحل از خود گذشت و به خدا پیوست و الهی شد و با الهی شدن و ایمان به خدا، ایمان راسخ و ایمان خالص و توکل بر او و با دوست داشتن مردم و در کنار مردم و با مردم بودن توانست در عصر حاضر در مقابل مستکبران عصر بدون هیچ گونه ملاحظه و واهمه ای بایستد و دماغ مستکبران دنیا را به خاک مالید.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای بیان کرد: امام می فرمود حکم رانی باید عادلانه و در خدمت مردم باشد و اگر این چنین بود بر دلها حکومت می شود وقتی بر دلها حکومت رانی شد تا ابد باقی می‌ماند. ایشان با اعتماد به نفس خداباور و اتکا به مردم متدین و دین مدار توانست انقلاب بی نظیری را محقق کنند.

وی با اشاره به حساسیت امام نسبت به حفظ حریم خصوصی افراد، افزود: امام بزرگوار ما نسبت به حفظ حرمت و حریم افراد بسیار حساس بودند و نسبت به همه و به خصوص مسئولان توصیه به اتحاد و همدلی می‌کردند.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: امام بزرگوار ما نسبت به جان و مال مردم حساس بودند و با دستورات موکد حتی به حقوق متهم و مجرم توصیه می کردند، امام بزرگوار ما کوچک ترین ظلمی به آحاد را تحمل نمی کرد و نسبت به حقوق مردم بسیار حساس بودند.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: ما امروز در هفته قوه قضاییه و در آستانه سالروز شهادت شهید بهشتی در حضور امام راحل تجدید میثاق می‌کنیم که نهایت سعی و تلاش خودمان را به کار بگیریم تا از آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا دفاع کنیم.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: از آقای حاج حسن خمینی نیز نهایت تقدیر و تشکر را دارم که با کلام و راهنمایی‌ها و تذکراتی که می‌دهند برای ما ارزشمند است.

وی در ادامه بیان کرد: خدا به ما توفیق بدهد که از این سنگر دست مفسدان را کوتاه کنیم و از این جایگاه در مسیر استیفای حق مظلومان گام برداریم تا عدالت را گسترش دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal