آخرین اخبار

12. تير 1401 - 9:38   |   کد مطلب: 42663
نماینده سازمان سنجش در کنکور 1401 اسدآباد؛
کشف و ضبط ابزار ارتباطی تقلب کنکور در اسدآباد
محمد امرایی با اشاره به شرکت هزار و 989 داوطلب در گروه‌های پنجگانه در کنکور امسال اسدآباد، گفت: یک مورد دستگاه ارتباطی ویژه تقلبی در کنکور کشف و ضبط شد.

محمد امرایی، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اسدآباد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور 1401 در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره به با بکارگیری حداکثر امکانات شهرستان و با همکاری همه ادارات و نهادهای ذیربط در بهترین شرایط برای برگزاری کنکور امسال، گفت: ما از مدت‌ها قبل از شروع این رقابت با در نظر گرفتن شرایط مناسب محل‌های برگزاری عوامل اجرایی در هنگام ورود به حوزه، بازرسی داوطلبان، استفاده از دستگاه بازرسی و موبایل یاب در ورودی حوزه‌های امتحانی، افزایش فاصله صندلی داوطلبان و همچنین پیش‌بینی و آماده سازی اتاق‌های مخصوص برای داوطلبانی که مشکل جسمی دارند، محیطی آرام و کاملاً بهداشتی را فراهم کردیم.

 

وی گفت: در کنکور سراسری امسال هزار و 989 داوطلب در گروه های 5 گانه در دانشگاه پیام نور اسدآباد طی روزهای 8، 9، 10 و 11 تیرماه در دانشگاه پیام نور اسدآباد و مجتمع آموزشی خلیج فارس برگزار شد.
 

 

نماینده سازمان سنجش در کنکور 1401 اسدآباد از کشف و ضبط ابزار ارتباطی تقلب در کنکور امسال در اسدآباد خبر داد و گفت: بک دستگاه ارتباطی ویژه تقلبی از داوطلب کنکور امسال شهرستان اسدآباد، توسط عوامل حفاظت آزمون کشف و ضبط شد.
 

وی تصریح کرد: با توجه به استفاده عوامل حفاظت آزمون از دستگاههای پیشرفته فرنکانس یاب و موبایل یاب این دستگاه ارتباطی جاسازی شده از داوطلب کنکور کشف و ضبط شد و پرونده داوطلب استفاده کننده از این وسیله برای طی مراحل قانونی تحویل مسئولین ذیربط شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal