آخرین اخبار

13. تير 1401 - 9:54   |   کد مطلب: 42672
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۱۲۷ سالن ورزشی در سطح استان به صورت همزمان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان فعال شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، «محمود نقوی» در آئین افتتاحیه کانون های ورزشی اوقات فراغت ناحیه ۲ همدان افزود: همچنین در فصل تابستان ۲۸۸ مکان و فضا برای برگزاری کلاس های جبران و تثبیت یادگیری نیز پیش بینی شده که در مجموع ۴۱۵ مکان در اختیار این ۲ طرح قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به افت تحصیلی دانش آموزان در ۲ سال اخیر با پیگیری مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان جزء استان های پیشتاز در این زمینه باشیم.

ورزش یکی از سنگرهای مهم تربیتی است

نماینده مردم همدان و فامنین و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با بیان اینکه ورزش یکی از سنگرهای مهم تربیتی است افزود: دانش آموزان وقتی وارد فضای ورزشی می شوند با دیگران تفاوت می کنند و در واقع ورزش باعث ورود دانش آموزان به یک فضای سالم فرهنگی می شود.

«حمیدرضا حاجی بابایی» ادامه داد: ورزش دروازه ورود به معنویت، فرهنگ و ارزش های فرهنگی و زندگی مناسب و خوب است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه گذاری روی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه نیست، سرمایه ای که سیال و پویا است.

کمبود های دوران کرونا با اوقات فراغت مناسب جبران شود

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اوقات فراغت فرصت بسیار مهم و مغتنمی برای خانواده ها است و باید با برنامه ریزی برای اوقات فراغت مناسب کمبود های دوران کرونا را جبران کنیم.

حجت الاسلام« احمدحسین فلاحی» از آموزش و پرورش و خانواده های دانش آموزان خواست تا با برنامه ریزی و تشویق دانش آموزان برای حضور در برنامه های اوقات فراغت، فرصت ۲ ساله تعطیلی دوران کرونا را جبران کنند.

در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۳۰۷ هزار دانش آموز در مدارس استان همدان تحصیل کردند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal