آخرین اخبار

13. تير 1401 - 12:11   |   کد مطلب: 42674
مهدی صمدپناهی با بیان اینکه اسدآباد مرکز مشاوره ازدواج ندارد، گفت: اداره ورزش و امور جوانان این آمادگی را دارد که با وجود افراد متخصص این مرکز را راه اندازی کند.

مهدی صمدپناهی، رئیس اداره و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و نامگذاری این ایام با عنوان هفته ازدواج، اظهار کرد: با توجه به کمرنگ شدن ازدواج در بین جوانان قرار است در این هفته با مسئولان تبلیغات اسلامی نشستی را برگزار و از روحانیون بخواهیم که جوانان را به امر ازدواج تشویق کنند، البته خانواده ها هم با مهیا کردن شرایط ازدواج بر جوانان آسان بگیرند.

 

 

وی دیدار با امام جمعه، پرداختن به امر ازدواج آسان در خطبه های نماز جمعه، برگزاری مراسم فرهنگی با عقد نمادین ازدواج زوجین، برپایی کارگاه پیش از ازدواج در پایگاه الزهرا را از جمله برنامه های هفته ازدواج در این شهرستان برشمرد.

 

رئیس اداره و امور جوانان شهرستان اسدآباد با اشاره به نبود مرکز مشاوره ازدواج در اسدآباد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر مخاطبین اداره ورزش و امور جوانان را جوانان تشکیل می‎‌دهند، این آمادگی را داریم با ورود افراد متخصص در این حوزه یک مرکز مشاوره در شهرستان ایجاد کنیم.

 

وی در خصوص برنامه‌های هفته امامت و ولایت در این شهرستان هم، گفت: در این راستا مولودی خوانی در زمین چمن مصنوعی ، مسابقات اذان و قرآنی در اداره ورزش، سرکشی از خانواده شهدا را از برنامه های این هفته است.

 

صمدپناهی با اشاره به وجود 31 شهید ورزشکار در سطح شهرستان اسدآباد گفت: به مناسبت هفته امامت و ولایت سرکشی از تعدادی از این خانواده ها را خواهیم داشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal