آخرین اخبار

15. تير 1401 - 20:54   |   کد مطلب: 42701
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد از مطالبات ۹ میلیارد تومانی شرکت برق شهرستان از مشترکین اسدآبادی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، نورالدین مرادی‌عاشور اظهار کرد: در حال حاضر در وصول این‌ مطالبات شرکت برق شهرستان به علت عدم پرداخت مطالبات توسط مشترکین به مشکل برخورده که در همین رابطه برای ارائه خدمات هر چه بهتر از مشترکان درخواست داریم تا در پرداخت به موقع معوقات خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته قطعی برق نداریم، افزود: با مدیریت مصرف و رعایت الگوی مصرفی که مردم و مشترکین در پیش خواهند گرفت، خاموشی نخواهیم داشت.

مرادی‌عاشور خاطرنشان کرد: اسدآباد دارای ۴۰ هزار مشترک برق در سطح شهرستان بوده که از این تعداد مشترکان برق تعداد ۳۲ هزار مشترک برق خانگی و مابقی به مشترکان عمومی، صنایع، کشاورزی و برق تجاری اختصاص دارند.

وی در ادامه نسبت به افزایش مصرف برق در تابستان هشدار داد و یادآور شد: به علت کاهش میزان بارندگی‌ها طی زمستان سال گذشته و بهار امسال و فرارسیدن گرمای زودرس، با افزایش مصرف برق مواجه هستیم که از مشترکان درخواست داریم با اصلاح الگوی مصرف نسبت به صرفه‌جویی در انرژی برق توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مرادی‌عاشور با اشاره به راهکارهای ساده و قابل انجام برای مدیریت مصرف برق گفت: با انجام راهکارهای ساده‌ای همچون عایق کاری ساختمان، نصب پنجره دو جداره، استفاده از وسایل الکترونیکی با برچسب انرژی سبز، سرویس و بهینه سازی به موقع تجهیزات برقی، به‌کارگیری لامپ‌های کم مصرف، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی همچون اتو و ماشین لباسشویی در ساعات پیک می‌توان به پایداری شبکه برق کمک کرد.  ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal