آخرین اخبار

16. تير 1401 - 22:02   |   کد مطلب: 42708
مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان:
‍ برگزاری دوره تخصصی آموزش خبرنگاری همراه با ارائه مدرک
سازمان بسیج رسانه با همکاری اداره کل ارشاد استان همدان اولین دوره آموزش سواد رسانه‌ای، خبرنگاری و عکاسی با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی، با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه را با حضور اساتید کشوری برگزار میکند .

به گزارش آوای سیدجمال، سازمان بسیج رسانه   با همکاری اداره کل ارشاد استان همدان اولین دوره آموزش سواد رسانه‌ای، خبرنگاری و عکاسی با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی، با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه را  با حضور اساتید کشوری  برگزار میکند .

ناصر قوامی از ضرورت های برگزاری دوره های آموزشی، واجب و فوری بودن امر جهاد تبیین و حوزه اثر بسیار بالای رسانه در عصر حاضر است که میتوان با آموزش و ایجاد جبهه رسانه ای قوی علاوه بر تبیین باعث خنثی سازی اهداف جنگ ادارکی و شناختی دشمنان نیز شد.

قوامی گفت: ثبت نام این دوره از 16 تیرماه آغاز و تا 31 تیرماه ادامه دارد و زمان آغاز کلاس‌های آموزش از  20 الی 30 مردادماه  تعیین شده  و در این دوره، خبرنگاری، عکاسی و کلیات سواد رسانه با حضور اساتید کشوری آموزش داده خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند مشخصات و مدارک خود را با مراجعه به آدرس www.abozarhmd.ir ارسال کرده و سپس ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

به گفته مسئول بسیج رسانه استان :در پایان گواهی رسمی از دفتر مطالعات رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal