آخرین اخبار

28. تير 1401 - 13:00   |   کد مطلب: 42813
حجت‌الاسلام علی سیاح با بیان اینکه بگویم شیعه ایم اما همچون شیعه علی(ع) عمل نکنیم، شیعه نیستیم، گفت: دوستدار علی(ع) مسجد را خالی نمی‌گذارد، شراب نمی‌خورد، نسبت به نوامیس خود بی غیرت نیست، ربا خواری نمی‌کند، حجاب را زیر پای نمی‌گذارد و به پدر و مادر بی احترامی نمی‌کند، بنابراین کسی که ولایت علی(ع) را قبول دارد، دستوراتش فصل الخطاب است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام علی سیاح ، روحانی مسجد امام زمان عج محله محمودبیگی شهر اسدآباد، با اشاره به واقعه غدیر خم، اظهار کرد: امروز دشمنان و منافقین در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال زیر سؤال بردن ولایت هستند که مردم باید با بصیرت و هوشیاری مقابل آنان بایستند.

وی خطاب به دوستداران حضرت علی(ع) گفت: دوستدار علی(ع) شراب نمی‌خورد، نسبت به نوامیس خود بی غیرت نیست، ربا خواری نمی‌کند، حجاب را زیر پای نمی‌گذارد و به پدر و مادر بی احترامی نمی‌کند.

 

این روحانی اسدآبادی با تأکید بر اینکه دوستدار حضرت علی ع، مسجد را خالی نمی‌گذارد، گفت: کسی که ولایت حضرت علی را قبول دارد، دستورات ایشان فصل الخطاب است.

 

وی بر نماز اول وقت به عنوان یک مسلمان شیعه تأکید کرد و گفت: بگویم شیعه ایم اما همچون شیعه علی(ع) عمل نکنیم، شیعه نیستیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal