آخرین اخبار

5. مرداد 1401 - 8:44   |   کد مطلب: 42886
سرهنگ فیروز محمودی با بیان اینکه منافقین کثبف ترین کار و خیانت را با خبرچینی های خود به جمهوری اسلامی و ملت روا داشتند، گفت: امروز هم منافقین در تحریم و جنگ اقتصادی و رسانه ای دست دارند که باید مردم هوشیار و بصیرت داشته باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ فیروز محمودی، فرمانده اسبق سپاه و یکی از رزمندگان اسدآباد در عملیات مرصاد در مراسم یادواره شهدای عملیات مرصاد، با مروری بر عملیات مرصاد و رشادت رزمندگان و شهدا در این عملیات، اظهار کرد: منافقین کثبف ترین کار و خیانت را با خبرچینی های خود به جمهوری اسلامی و ملت روا داشتند اما حق آنان با شکست در عملیات مرصاد داده شد.

 

وی با بیان اینکه امروز هم منافقین در تحریم و جنگ اقتصادی و رسانه ای دست دارند، گفت:  آنان در عملیات مرصاد همه نیروهای هوادار خود را از تمام نقاط کشور فراخوان داده بودند.

 

فرمانده سابق سپاه اسدآباد تصریح کرد: دشمن در دوران جنگ و بعداز جنگ بیسیم های مارا شنود میکردند ، دختران را شکنجه میکردند ، با اغفال افراد جوان و دختران آنان را در گروه خود دعوت می کردند.

 

وی به نقش منافقین در جنگ تحمیلی و عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: دوران دفاع مقدس به سه دوره میتوان تقسیم که در سال اول جنگ ما شکست خوردیم، 6 سال بعداز آن با زحمات و رشادت رزمندگان روز گار بر وفق و مراد ما رقم خورد و فتح و پیروزی را دنبال داشت. اما جنگ تحمیلی از لحاظ اقتصادی ما را ضعیف کرد.

 

محمودی به تقدیم ۲۴ هزار شهید توسط دمکرات و کومله اشاره کرد و گفت: نقش اسدآباد در دوران جنج تحمیلی و به تبع عملیات مرصاد پررنگ بود و در این عملیات هم شهید دادیم.

 

وی تأکید کرد: جنگ ما را از لحاظ اقتصادی ضعیف کرد و امروز هم منافقین در جنگ اقتصادی کمک کار دشمن هستند که باید مردم هوشیار و بصیرت داشته باشند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal