آخرین اخبار

6. مرداد 1401 - 11:17   |   کد مطلب: 42896
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به اینکه امروز آمار خودکشی، اسیب‌های اجتماعی در شهر اسدآباد بالا رفته و ابهت شهر را شکسته و باید دولت نگاه ویژه به مسئله فرهنگ داشته باشد، گفت: اسدآباد مسیر عبوری زائران کربلا است و مشکلات گردنه این شهر با تعریض و روشنایی و نصب نیوجرسی حل شدنی نیست و تنها نیاز به ایجاد تونل دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در جلسه شورای اداری با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در سالن اداره ارشاد اسلامی با تبریک هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و سالروز اولین نماز جمعه این کشور به فرمایشات رهبر انقلاب دیدار با  ائمه جمعه کشور اشاره کرد و گفت: امید اول ما بعداز عنایت پروردگار به این دولت مردمی انقلابی و ارزشمند آیت الله رئیسی است.

 

وی گفت: برای اینکه دیار سیدجمال در تراز سیدجمال را بسازیم و رونق بدهیم، باید مشکلات فرهنگی حل کنیم، امروز آمار خودکشی، اسیب‌های اجتماعی در این شهر بالا رفته و ابهت شهر را شکسته است. دولت باید نگاه ویژه به مسئله فرهنگ داشته باشد.

امام جمعه اسدآباد کمبود خانه عالم را یکی از مشکلات این منطقه دانست و گفت: این شهرستان با وجود ۹۰ روستا تنها 10 خانه عالم دارد و ۸۰ روستای دیگر نیازمند خانه عالم است.

وی با تأکید بر توجه ویژه به دو حوزه علمیه شهرستان اسدآباد، گفت: بودجه اختصاصی برای حوزه های علمیه این شهر قرار دهید که اعتبارات یا نیست و یا ناچیز است‌.
حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با تأکید بر عنایت ویژه تر در ارتقا رشته های دانشگاه سیدجمال، گفت: ما کمبود هیأت علمی داریم و حتی یک هیأت علمی بومی در این شهر نیست و این یک ضعف است که نیاز به نگاه ویژه دارد.

 

وی به تنها سالن اجتماعات عمومی شهرستان اسدآباد در اداره ارشاد اشاره کرد و گفت: این سالن پاسخگوی جمعیت نیست و البته از نظر زیر ساختی، سیستم روشنایی و سرمایشی و گرمایشی با مشکل مواجه است.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه سه ماه پیش خوابگاه دانشجویی در این شهرستان کلنگ زنی شده اما برای ساخت آن میگویند خودتان بسازید ما تجهیز می کنیم، افزود: این درحالی است که اعتباراتی در این زمینه نیست.

 

وی به استقلال دانشکده علوم پزشکی  اشاره کرد و از سرپرست این دانشکده خواست مطالبات حوزه بهداشتی و درمانی را مکتوب به نماینده ویژه رئیس جمهور اعلام کند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با اشاره به اینکه در زمینه آب و جاده روستایی مشکلات عدیده در این منطقه داریم، گفت: اسدآباد مسیر عبوری زائران کربلا است و مشکلات گردنه این شهر با تعریض و روشنایی و نصب نیوجرسی حل شدنی نیست و تنها نیاز به ایجاد تونل دارد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal