آخرین اخبار

8. مرداد 1401 - 16:10   |   کد مطلب: 42911
مدیرکل استاندارد استان همدان از پلمب چهار شهربازی در سال‌جاری خبر داد و گفت: بیشترین میزان پلمب امسال به شهربازی‌ها اختصاص داشته به‌طوریکه امسال چهار شهربازی در شهرستان های رزن، اسدآباد، فامنین و همدان پلمب شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، جعفر امیری‌پریاناظهار کرد: در سال‌جاری ۳۰ پرونده برای دریافت نشان استاندارد بررسی شده است که تاکنون فقط یک واحد توانست نشان استاندارد دریافت کند.

وی از پلمب یک واحد تولید نوشمک و یخمک در اسدآباد خبر داد و تصریح کرد: واحد تولیدی نوشمک به علت تولید غیربهداشتی و غیراستاندارد قبلاً از طرف بهداشت پلمب شده بود اما در پشت درهای پلمب شده اقدام به تولید کرده بود که با گزارش مردم مجدداً پلمب و تمامی محصولات ضبط شده است.

امیری‌پریان با بیان اینکه ۸۴۰ کارتن ۶۰ عددی، ۲۱ کارتن عرقیات تاریخ مصرف گذشته، ۱۵ گونی فله نوشمک و ۳۶ گونی تیوپ خالی از این واحد کشف و ضبط شده است، افزود: همچنین به دستور مقام قضایی تمامی تولیدات این واحد از بازار جمع‌آوری شده است.

وی با تأکید بر اینکه نسبت به حفظ سلامت مردم که خط قرمز ماست، کوتاه نمی‌آییم، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که یاری گر تولیدکننده باشیم اما خط قرمزها همچنان برقرار است و هر تولیدی که چهارچوب‌های استاندارد را رعایت کند، ما هم در کنارش خواهیم بود و تسهیلگر مسیر تولید خواهیم بود.

امیری‌پریان ادامه داد: بیشترین میزان پلمب‌ها مربوط به تجهیزات شهربازی بوده به‌طوریکه چهار واحد شهربازی در استان پلمب شده که در سه واحد فک پلمب غیرقانونی شده که مراحل حقوقی در دادستانی است.

وی با بیان اینکه تجهیزات شهربازی ها هر سال باید پروانه استاندارد دریافت کنند، مطرح کرد: سه شهربازی توانستند مجوز دریافت کنند و استانداردسازی شده است.

امیری‌پریان از پلمب واحدهای تولید بتن در استان خبر داد و گفت: بیش از پنج واحد تولید بتن در سطح استان پلمب شده است که در حال حاضر دو واحد پلمب بوده و مابقی توانستند استاندادسازی کنند. حدود پنج تا شش واحد بتن‌ریزی دیگر نیز در دست اقدام و بررسی است.

ایسنا

انتهای پیام
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal