آخرین اخبار

14. مرداد 1401 - 14:36   |   کد مطلب: 42946
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه در حکومت اسلامی باید نقاط مثبت و قوتها را بگوییم و در عین حال ضعفها را متذکر شویم، گفت: به مسئولانی که کم کار میکنند، وظیفه را به خوبی انجام نمی‌دهند، تذکر داده شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته 14 مردادماه در اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا، به آثار بد گناه در روایات و آیات اشاره و اظهار کرد: امیدواریم تن به گاه ندهیم اگر گناهی انجام شد، مستمر توبه کنیم.
وی با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، گفت: دین مبین اسلام انسانها را شایسته و بزرگ دانسته و از مهمترین ارزشهای اسلامی توجه به عدالت، مقابل با ظلم و جور و محکوم کرن ستمگر است، فرقی نمی کند هر انسانی در هر دین و مذهبی باشد، برای ما محترم است و اگر ظلمی به او شود، ما آن را محکوم می‌کنیم. حفظ کرامت انسانی وظیفه هر مسلمانی است.
امام جمعه اسدآباد ادامه داد: امروز می بینیم برخی کشورهای داعیه دار حقوق بشر دارند، سرباز و نیروهای مسلح آنان تجاوز را به زنان دارند.
وی با قدردانی از زحمات خبرنگار در سطح شهرستان و کشور، گفت: امیدواریم هدف خبرنگاران همراه با امانتداری، کمک به جامعه و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت نظام جمهوری اسلامی و ارزشها باشد که البته بسیاری از خبرنگاران این مهم را پیش گرفتند و وظیفه دارم از آنان قدردانی کنم.
حجت‌الاسلام حسینی مجد با اشاره به واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی و برخی از دلایل پدید آمدن آن، گفت: امر به معروف را باید جدی بگیریم و همه وظیفه داریم نسبت به جامعه، اداره و خانواده این فرایض را تذکر و خوبی ها ترویج دهیم.
وی گفت: در باب حکومت اسلامی باید نقاط مثبت و قوتها را بگوییم و در عین حال ضعفها را متذکر شویم،  به مسئولانی که کم کار می‌کنند، وظیفه را به خوبی انجام نمی‌دهند، باید فرمان جهاد تبیین انجام شود،  اما دور از حیثیت مردم و کرامت انسانی .
امام جمعه اسدآباد افزود: غفلت و بی بصیرتی مردم از آنچه در جامعه می‌گذرد را یکی از دلایل به وجود آمدن واقعه عاشورا است.
وی بر باشکوه برگزار شدن عزاداریها در هیأتهای مذهبی و انجام نذورات تأکید کرد و گفت: نماز ظهر عاشورا در محل مسجد جامع برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal