آخرین اخبار

15. مرداد 1401 - 11:50   |   کد مطلب: 42962
مهدی مرادیان‌تمجید از اهداء 360 نسخه کتاب نفیس توسط خانواده مرحوم محمد نورافشان به کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد خبر داد.

 مهدی مرادیان تمجید، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از اهداء 360 نسخه کتاب نفیس توسط خانواده مرحوم محمد نورافشان به کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مرحوم محمد نورافشان از اعضای فعال و بسیار کتابخوان کتابخانه عمومی شهید رجائی اسدآباد و دانشجوی دانشگاه شهید مقصودی همدان بود که امسال متاسفانه به علت تصادف دار فانی را وداع گفت.

 

وی گفت: این خانواده در یک اقدام خداپسندانه و فرهنگی 360نسخه کتاب نفیس که توسط این مرحوم تهیه شده بود به کتابخانه های عمومی شهرستان اسداباد اهداء کردند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد قیمت تقریبی کتاب های اهدائی توسط این خانواده را بیش از 35 میلیون تومان دانست و گفت: کار استعلام ، تائیدو ثبت کتب مذکور در کتابخانه عمومی شهید رجائی اسداباد به اتمام رسیده و همه این کتابها آماده ورود به مخزن کتابخانه های شهرستان است.

 

 وی از خانواده مرحوم محمد نورافشان بابت این اقدام خداپسندانه و ماندگار که سبب رشد فکری و آگاهی بخشی به جامعه می گردد تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal